به گزارش ایرنا، مهرزاد آسایش روز چهارشنبه در نشست علنی شورای شهر بوشهر افزود: یک باند از این مسیر با هدف برگزاری نمایشگاه و جشنواره های فرهنگی از چند روز گذشته مسدود شده است.
وی بیان کرد: هنوز عید نیامده در برخی از ساعت شبانه روز ترافیک سنگینی بر میدان های شهید رئیسعلی دلواری، شهرداری و خیابان ورزش تحمیل می شود.
آسایش ادامه داد: بدون شک با آمدن عید حجم بالای تردد خودروها ظرفیت تحمل این میزان ترافیک را نداشته و گره ترافیکی در این محدوده ایجاد می شود.
وی گفت: در چنین شرایطی درصورت بروز حادثه نیز امکان ارائه خدمات توسط دستگاه های خدمات رسان مانند اورژانس و آتش نشانی وجود ندارد.
آسایش ادامه داد: با توجه به اینکه 2 پارکینگ نیز برای خودروهای مسافران در این محدوده پیش بینی شده ولی با توجه به جمعیتی که روانه غرفه ها و جشنواره فرهنگی می شود این پارکینگ جوابگوی خودروها نخواهد بود.
نایب ئییس شورای اسلامی شهر بوشهرگفت: با توجه به پیش بینی 2 پارکینگ (زمین های تامین اجتماعی و جوار شهرداری) انتظار است مشکل کمبود پارکینگ در این محدوده برطرف شود.
روح الله نصرتی افزود: باند رفت حدفاصل میدان شهید رئیسعلی دلواری تا المپیک از چند روز گذشته با هدف برپایی غرفه های نوروزی با نصب بنر مسدود شده است.
وی اضافه کرد: با این اقدام رانندگان برای تردد در این مسیر به ناچار باید محور جایگزین حدفاصل میدان شهد رئیسعلی-میدان شهرداری و خیایان ورزش را برای تردد انتخاب کنند.
76043/212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.