به گزارش ایرنا، سردار سالار آبنوش در آیین یادبود شهید غلامحسین بهرسی در گلزار شهدای بندرگناوه افزود: دشمنان از بدو انقلاب تاکنون به هرطریقی تلاش کرده اند که جلوی پیشرفت و توسعه مملکت را بگیرند اما برخلاف تمام حربه ها و ترفندهای آنان چنان به اقتدار و عزت رسیده ایم که وامانده و مات و مبهوت شده اند.
وی اظهارداشت: درحالیکه دشمن از ابتدای انقلاب همه تلاش خودرا بکار برد که به مردم وانمود کند راهی که پیش گرفته اید اشتباه و دین نمی تواند جامعه را حکومت و اداره کند و به1400 سال قبل خواهید برگشت و به دستاوردی نایل نخواهید شد، هم اکنون پذیرفته اند یک ابرقدرت در جهان است.
وی با مروری برموفقیت ها و دستاوردهای دوران انقلاب گفت:بزرگترین پالایشگاه کره زمین دراوج تحریم، نابرابری ها و سختی ها به نام ستاره خلیج فارس بدست مهندسان توانمند کشور ساخته ایم و چندروز پیش فاز سوم آن افتتاح و بقیه فازهای آن نیز در آینده تکمیل می شود.
آبنوش با اشاره به اینکه دشمنان هر جا آمدند در برابر پیشرفت های ایران سدی ایجاد کنند با نفس مسیحایی ولایت عبور کردیم گفت: در صنعت آب به بزرگترین مجموعه کنترل و هدایت آب در سطح جهان نایل و در بقیه عرصه ها شامل انرژی، آی تی و آی سی تی ، ریل، مترو و تونل به همت و تلاش جوانان انقلابی و مومن در جهان درخشیده و رکوردار شده ایم.
وی اظهارداشت: برخلاف انتظار و امید دشمنان و وادادهای داخلی اکنون به نقطه ای رسیده ایم که در همه عرصه ها با کشورهای مطرح جهان بدست دانشمندان جوان و شایسته رقابت می کنیم و باید بخود ببالیم.
معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج گفت: ابتدای انقلاب به هر دلیل بدست تفکرات لیبرال ها افتاد که ژست دموکراسی گرفتند اما استبددی بودند و دین و ارزش های دینی در بین آنان جایی نداشت اما با تسخیر لانه جاسوسی به هراس و وحشت افتادند.
وی ادامه داد: ایران اسلامی با شروع انقلاب تاکنون گردنه های سخت و دشواری را نظیر اعمال تحریم ها، محاصره و جنگ به برکت خون شهدا پشت سرگذاشته است.
آبنوش افزود: در برهه کنونی همه دستهایمان را بالا ببریم وبدون درنظر گرفتن واژه اصلاح طلب و اصولگرا، باید انقلابی و ولایی در جهت امیدواری و رفع مشکلات مردم قدم برداریم و هر کسی غیر آن عمل کند خائن به تمام معناست.
وی گفت: امروز کسی که تحت هر عنوان و نشانی در خدمت مردم و نه پرکردن جیب های خود باشد مخلص و دستشان را می بوسیم.
معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج افزود: تنها ملت روی کره زمین که با همه شجاعت صاحب اراده خود است به صدقه و برکت خون شهدا ملت ایران است.
وی گفت: دشمن به هر راهی رفته نتوانسته به نظام خدشه ای وارد کند و اکنون دست روی معیشت مردم گذاشته است.
آبنوش افزود: کشور ایران غنی و سرشار از قابلیت های فراوان است که و اگر در انتخاب مدیران درست عمل شود هیچ مشکل و کمبودی در تامین معیشت نخواهیم داشت.
وی اظهارداشت: درصورتیکه آدم های لایق و شایسته برای عهده داری امور کشور انتخاب شوند همه برنامه های دشمن نقش برآب خواهد شد و کشور دچار هیچگونه کمبودی نخواهد شد.
معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج گفت: ما هیچگاه پشت مردم را خالی نمی کنیم و نوکر و خادم آنان هستیم و مطمئن باشید که از این گردنه عبور خواهیم کرد.
در این آیین که باحضور پرشور مردم و به همت هیات منتظران گناوه برگزار شد برنامه های مختلفی اجرا شد.
شهید غلامحسین بهرسی متولد 1344 در شانزدهم اسفندماه 66 از شهدای شهرستان گناوه در جزیره فیاض به درجه رفیع شهادت نایل شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر 230 شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم میهن و انقلاب کرده است.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.