احمد بهروزیان فرد روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا در دیر افزود: 90 درصد از پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی استان بوشهر که پیش از این دولت یازدهم شروع شده بود، تا هفته دولت آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و تا پایان سال 98 جشن اتمام پروژه نیمه‌تمام ورزش در این استان برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: پیش از دولت یازدهم سرانه ورزش استان بوشهر زیر 64 صدم مترمربع بود ولی اکنون این میزان به 114 سانتی متر رسیده که به 2برابر افزایش پیدا کرده است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر اظهارداشت: در گذشته برای میزبانی 50 نفر ورزشکار در استان بوشهر مشکل داشتیم اما اکنون در 2 هفته گذشته 10 میزبانی مسابقات کشوری در این استان برگزار شده و مرتب شاهد برگزاری اردوهای تیم های ملی و مسابقات کشوری در رشته ها و رده های مختلف و حتی در شهرستان ها هستیم.
وی اضافه کرد: در نقاط مختلف امکانات خوابگاهی فراهم شده و امسال سه خوابگاه در شهرها جم، گناوه و برازجان به بهره برداری رسیده و امکانات میزبانی در شهرستان ها افزایش یافته است طوریکه هفته گذشته میزبان مسابقات هندبال در شهرستان دشتستان و گناوه بودیم.
بهروزیان فرد در ارتباط با زیرساخت های ورزشی شهرستان دیر گفت: تا پایان سال جاری سه پروژه زمین چمن شهر بردستان، زمین شماره یک و 2 شهر دیر با اعتبار 50 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید و خوابگاه ورزشکاران با ظرفیت 80 نفر در این شهرستان در نظرگرفته شده است.
6043/7207
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.