به گزارش ایرنا، علی دایی پنجشنبه شب پس از تساوی صفر بر صفر تیمش برابر پارس جنوبی جم در جمع خبرنگاران افزود: امروز سه بازیکن اصلی خود را نداشتیم و از جوانان استفاده کردیم که آنها عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند.
وی بیان کرد: چنانچه این تیم تا سال بعد حفظ شود بازیکنان جوان آن می‌توانند جایگزین بزرگان این تیم شوند.
سرمربی تیم فوتبال سایپا در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار نیز گفت: داور این دیدار برای هر دو تیم سوت های اشتباه زد تا جایی که پنالتی سایپا نیز با اعلام کمک داور گرفته شد.
دایی تاکید کرد: برای پیشرفت فوتبال باید زیرساخت‌ها توسعه و کمک ‌داور ویدئویی راه‌اندازی شود.
وی اظهار داشت: در نیم فصل دوم به جای کمک داور ویدئویی تنها شماری از داوران عوض شد که این کمکی به فوتبال نمی کند.
دایی در بخش دیگری از صحبت های خود اظهارداشت: من آدم سیاسی نیستم ولی در کشور ما که روی یک گنج خوابیده و در این بین برای استان بوشهر با برخورداری ازثروت‌های بی‌نظیر خنده دار است که تیم فوتبال پارس جنوبی جم برای هزینه‌ها خود مشکل داشته باشد.
وی ادامه داد: مردم در مناطق دورافتاده دل شان به فوتبال خوش است و اگر این فوتبال را هم از آنها بگیری چیزی ندارند از این رو باید مسئولان فوتبال دوستان این مناطق را دریابند.
دایی در ارتباط با ناکامی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا نیز گفت: استعدادهای بسیار زیادی در فوتبال کشور وجود دارد ولی به خوبی از این ظرفیت‌ها استفاده نمی‌شود.
وی افزود: در 2ماه مانده به مسابقات جام ملت‌های آسیا هجمه‌های بسیاری علیه تیم ملی شکل گرفت که این روند هجمه ها علیه تیم ملی بی سابقه بود.
دایی یادآور شد: ما عاشق تیم ملی و ایران هستیم و دوست داریم تیم ملی نتیجه بگیرد اما نباید فراموش کرد کشورهای دیگر هم در فوتبال سرمایه‌گذاری کرده و زیرساخت های خود را توسعه دادند.
وی اظهار داشت: مقایسه دیدارهای تدارکاتی ایران با دیدارهای تدارکاتی کشورهای عربستان و قطر در پیش از جام ملت ها می تواند بخوبی به نحوه حمایت از تیم ملی پی برد.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.