به گزارش ایرنا، مهدی تارتار روز چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا در جمع خبرنگاران افزود: تیم سایپا برای بازی‌‌های آسیایی بسته شده بود و همین امر بخوبی نشان از توانمندی این تیم است.
وی بیان کرد: چنانچه بارندگی امروز، فردا هم وجود داشته باشد کار پارس جنوبی برابر سایپا سخت ‌تر نیز می شود.
تارتار اظهارداشت: با این حال امیدوارم با انجام یک بازی فیزیکی و هدفمند سه امتیاز بازی با سایپا را از آن خود کنیم و جایگاه‌ خود را در جدول رده‌بندی تثبیت کنیم.
وی افزود: با توجه به فیزیک خوب بازیکنان این تیم بیشتر گل‌های سایپا روی ضربات ایستگاهی به ثمر رسیده است ولی با این حال روی نقاط ضعف و قوت این تیم بخوبی کار شده تا بازیکنان سایپا را مهار کنیم.
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: دایی بزرگ و استاد ماست و خیلی چیزها را از او یاد گرفتم و هیچ وقت دوست نداشتم اما شرایط شغلی ایجاب می کند فردا با تمام وجود رو‌بروی سایپا قرار بگیریم.
تارتار در ارتباط با محروم و مصدومان تیمش در برابر سایپا نیز گفت: برای این بازی محرومی نداریم اما محمد ستاری همچنان مصدوم و قادر به همراهی تیم پارس جنوبی جم نیست.
وی اظهار داشت: یکی دو بازیکن دیگر پارس جنوبی نیز مصدومیت جزئی دارند که تلاش می‌کنیم آنها به بازی فردا برسند.
تارتار در ارتباط با وضعیت داوری های لیگ برتر نیز گفت: فکر می‌کنم در یکی دو فصل گذشته هیچ تیمی به اندازه ما از داوری لطمه نخورده است.
وی اظهار داشت: ما برای همه داوران احترام زیادی قائل هستیم اما دیگر نباید با اشتباه های داوری از فرهنگ غنی هواداران ‌پارس جنوبی جم سو استفاده شود.
علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا روز چهارشنبه به دلیل ساعت انجام پرواز تیمش به عسلویه به نشست خبری پیش از بازی سایپا با پارس جنوبی جم نرسید.
تیم های پارس جنوبی جم و سایپای تهران روز پنجشنبه نهم اسفندماه ساعت 30 :15 در وزشگاه تختی جم به مصاف یکدیگر می روند.
تیم سایپا با 19 امتیاز در رده دهم جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.
تیم فوتبال پارس جنوبی جم نیز با 24 امتیاز در رتبه هفتم جدول قرار دارد.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.