حمید زارعی درگفت و گو با ایرنا افزود: سومین دوره جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان با شرکت15 هزار باشگاه کتاب خوانی از یکهزارو 746 شهر و روستا کشور برگزار شده است.
وی اضافه کرد: دراین رویداد سالانه که اجرای آن بین 6 تا 8 ماه به طول می انجامد درمرحله اول باشگاه‌های کتاب خوانی کودک و نوجوان با حمایت تسهیل گران بزرگسال که در کارگاه‌های آموزشی شرکت کرده‌اند با حضور حداقل 12 کودک یا نوجوان تشکیل می‌شود.
زارعی ادامه داد: پس از ثبت باشگاه در سامانه شبکه ترویج به آدرس: www.bookpromotion.ir اعضای آن باشگاه از تسهیلات خرید کتاب با تخفیف 50 درصد بهره‌مند می‌شوند و هر عضو دست‌کم یک کتاب تهیه می‌کند.
زارعی اضافه کرد: اعضای باشگاه کتاب‌هایشان را مبادله می‌کنند و می‌خوانند و سپس درباره کتاب‌ها گفت ‌و گو می‌کنند و برای نویسندگان کتاب‌ها، نامه می‌نویسند.
وی بیان کرد: درباره کتاب‌ها فیلم‌های موبایلی می‌سازند و بهترین کتاب خوانده شده را با گفت ‌و گو و بحث انتخاب و معرفی می‌کنند.
زارعی ادامه داد: در سومین دوره برگزاری این جام آثار اعضای باشگاه پس از داوری در شهرستان و سپس در مراکز استان ها طبق شیوه نامه داوری، از هر استان 3 تا 5 اثر از هر بخش به دبیرخانه مرکزی در تهران ارسال شد که این آثار پس از چند مرحله داوری، 21 باشگاه به عنوان نامزد نهایی و در بخش استمرار پنج باشگاه را به عنوان نامزد معرفی کردند.
زارعی اضافه کرد: از خورموج دو باشگاه کتاب خوانی گل واژه به تسهیل گری صدیقه محمدی از دبستان پردیس و باشگاه کتاب خوانی شکیبا به تسهیل گری زینب عالی نژاد از دبستان قلم به مرحله نهایی راه یافتند و نامزد انتخاب باشگاه برتر شدند.
زارعی یادآور شد: اختتامیه سومین دوره جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان 14 اسفندماه جاری در پردیس سینمایی باغ کتاب تهران ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد و از برگزیدگان این دوره تقدیر به عمل خواهد آمد.
شهرستان دشتی با 86 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
6043/7206
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.