به گزارش ایرنا، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر در این آئین گفت: در این بازارچه تولیدات بانوان کارآفرینی بوشهری بانوان ارائه می شود.
سعید زرین فر افزود: حل اشتغال جوانان و حمایت از کارآفرینان در اولویت برنامه‌های مسئولان قرار دارد و در این راستا برنامه‌های ویژه‌ای تدوین شده است.
وی یادآورشد: حل اشتغال جوانان در تشکیل و تحکیم بنیان خانواده نقش مهم و تاثیرگذاری دارد و خدمت در این عرصه فعالیت خیرخواهانه به حساب می آید.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهرگفت: پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی درعرصه‌های کارآفرینی در اولویت است که در این راستا صندوق کارآفرینی امید نقش مهم و تاثیرگذاری دارد.
معاون دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر نیزگفت: در این بازارچه 20 شرکت کارآفرین بانوان استان بوشهر محصولات خود را عرضه می کنند.
محمد مظفری افزود: سازمان های مردم نهاد برای راه اندازی این بازارچه کارآفرینی 10 میلیارد ریال سرمایه گذاری کرده اند وغرفه‌های این بازارچه به مدت یک سال و نیم به صورت رایگان در اختیار کارآفرینان قرار می گیرد.
وی تصریح کرد: بازارچه کارآفرینی بانوان بوشهری در عرصه تولید صنایع دستی، محصولات فرهنگی، هنری، مواد غذایی، تولید سنگ و دیگر حوزه‌ها راه‌اندازی شده است.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.