به گزارش ایرنا، سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در این آیین گفت: انتظار است برگزاری این المپیاد کمکی برای ارتقا کیفیت خدمات رسانی به مشترکان برق در این استان باشد.
نادر تمیمی افزود: این المپیاد مهارتی با حضور 12 تیم از شهرستان های استان بوشهر برگزار می شود که شهرستان های بوشهر و برازجان به ترتیب با 3 و 2 تیم بیشترین تیم شرکت کننده در این رقابت ها را به خود اختصاص دادند.
وی ادامه داد: المپیاد هفتخوان مهارت های شغلی شرکت توزیع برق بوشهر در هفت محور آزمون گروهی، رکوردگیری، تنظیم رله، صعود و فرود، تست ترانس، نجات فرد آسیب دیده و نصب کنتور برگزار می شود.
سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: با پایان این المپیاد سه تیم برتر معرفی و تیم نخست المپیاد نیز گواهی حضور در مسابقات منطقه ای را دریافت می کند.
تمیمی یادآور شد: این رقابت ها از سال 1395 آغاز شده که در سال ابتدایی تنها در بخش بهره برداری برگزار شد ولی از سال گذشته بخش های مشترکان و طراحی نیز به آن اضافه شده است.
وی افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر سال گذشته در بخش منطقه ای و در حوزه مشترکان و بهره برداران رتبه دوم را به خود اختصاص داد.
تمیمی اظهار داشت: این شرکت با رتبه هایی که در سال های گذشته کسب کرده در بین 10 شرکت برتر کشور قرار گرفته است.
وی ادامه داد: نیروی انسانی سرمایه اصلی هر شرکت است که با فراگیری آموزش و مهارت می تواند پیشرفت و توسعه کشور را رقم بزند.
تمیمی بیان کرد: در بحث آموزش و یادگیری شاید شرکت متقبل هزینه هایی شود ولی با توجه به اهمیت این مهم آموزش های ارائه شده کارایی بسیار مناسبی در پی دارد.
وی یادآور شد: در این ارتباط المپیاد هفتخوان مهارت های شغلی شرکت توزیع برق بوشهر نیز به دنبال افزایش مهارت های فردی و گروهی کارکنان برای بهبود کیفیت در خدمت رسانی است.
72126043/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.