به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز سه شنبه در گردهمایی روحانیون و طلاب انقلابی بوشهر در لبیک به پیام تاریخی رهبر انقلاب با موضوع نقش حوزه های علمیه در تحقق گام دوم انقلاب افزود: هر فردی برای ارزش گذاری در جهان اسلام و حتی جهان بشریت باید جایگاهش در منظومه ولایت مشخص شود.
وی بیان کرد: میزان نورانیت و ارزش هر انسان در واقع به اندازه حضورش در منظومه و قرابت با ولایت فقیه است.
صفایی بوشهری ادامه داد: اکنون میزان و حجت خدا مقام معظم رهبری است و هر کسی به هر دلیل و با هر عنوانی خارج از منظومه ولایت باشد، در تاریخ متروکه است.
وی اظهار داشت: به هر میزان فرد توجهش به این منظومی عرشی بیشتر باشد ایمان، اطاعت و جهادش در راه تحقق منویات رهبری از ارزش بیشتری برخوردار است.
صفایی بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران 40 سال است که برای تهدیدهای مختلف ایستادگی داشته و اگر هیچ کاری هم در آن نشده باشد همین مانایی آن در این چهار دهه پیروزی است.
وی افزود: دشمنان در این 40 سال همواره خواستند انقلاب، ارزش ها و آرمان های ایران اسلامی نباشد ولی با این وجود مردم با هدایت امام راحل و مقام معظم رهبری این انقلاب را سرافراز نگه داشتند.
صفایی بوشهری ادامه داد: انقلاب در این 40 سال دوران تثبت خود را سپری کرده و با همه مشکلات داخلی و خارجی در حوزه ولایت سالم ماند که همین باعث ماندگاری آن شده است.
وی بیان کرد: چهل سال دوم دوران اعتلای انقلاب اسلامی ایران است زیرا در تاریخ اسلام نیز این چهل و حتی مابعد آن پیامدهایی مثبت در پی دارد.
صفایی بوشهری تاکید کرد: درچله دوم باید درهمه امور آفرینش و بویژه تمدن اسلامی گام های مستحکمی برداشته شود که نخستین گروه ماموریت دار برای تحقق این مهم حوزه های علمیه و روحانیت است.
وی اظهار داشت: در این ارتباط روحانیت و حوزه های علمیه استان بوشهر که مظهر ولایت مداری هستند نخستین لبیک را به رهبری گفتند تا از این طریق مطیع ایشان در تحقق بیانه 'گام دوم' انقلاب اسلامی ایران باشند.
صفایی بوشهری بیان کرد: در شرایط کنونی اطاعت از رهبری واجب و تضعیف آن گناه بزرگ است زیرا تنها راه رشد وکمال نظام اسلامی در سایه پیروی از رهبری محقق می شود.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.