احمد کهنسال روز دوشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: اثر طبیعی ملی کوه نمک و کلوت های مند در شهرستان دشتی، دیر و تنگستان و روستای هدف گردشگری فقیه حسنان دشتی از جمله جاذبه های گردشگری استان بوشهر بود که مورد بازدید مدیران آژانس های گردشگری سوئیس قرار گرفت.
کهنسال اضافه کرد: این مدیران به مدت چند روز از جاذبه های گردشگری استان های بوشهر، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خوزستان و فارس بازدید کردند.
دهیار روستای بوم گردی فقیه حسنان دشتی ادامه داد: این مدیران از جاذبه های گردشگری استان بوشهر و شهرستان دشتی به عنوان ظرفیت های منحصر به فرد و کم نظیر یاد و بر ضرورت ایجاد تورهای گردشگری به این مناطق را مورد تاکید قرار دادند.
کهنسال اضافه کرد: یکی از جاذبه های گردشگری استان بوشهر روستاهای هدف بوم گردی است که خیلی مورد استقبال گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفته است.
دهیار روستای بوم گردی فقیه حسنان افزود: در یک سال گذشته یکهزار گردشگر داخلی و 100 گردشگر خارجی از کشورهای آلمان، ایتالیا، هلند، فرانسه، اوکراین و سایر کشورهای اروپایی از روستای هدف گردشگری فقیه حسنان شهرستان دشتی بازدید کرده اند که زمینه استغال زایی خوبی برای ساکنان روستا فراهم شده است.
شهرستان دشتی با 86 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
6043/7206
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.