نصرالله شفیعی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این راهپیمایی میلیونی مردم متشکل از قطره هایی است که اقیانوس را تشکیل می دهد و پس باید همه به عنوان یک تکلیف و وظیفه شرعی در روز 22 بهمن در این عرصه حاضر شوند.
وی بیان کرد: یکی از عوامل تداوم انقلاب تا مرز 40 سالگی حضور مستمر و پرشور مردم در راهپیمایی هاست که موجب عزت و اقتدار انقلاب اسلامی ایران می شود.
شفیعی اضافه کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن همانند حضور مقتدرانه نیروهای مسلح با تمام امکانات و تجهیزات مدرن نظامی برای صیانت از مرزها در مقابل تجاوز دشمن است که همه باید با احساس تکلیف در این مراسم و جشن ملی حضور یابند.
وی اظهار داشت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یکی از مهمترین سالهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است که مردم با پشت سر گذاشتن فراز و نشیب های فراوان به آن رسیدند و ثابت کردند برای رسیدن به آزادی و استقلال هیچ مانعی نمی تواند آنها را از دستیابی به هدف خود بازدارد.
رئیس ستاد بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در استان بوشهر اضافه کرد: چهل سالگی انقلاب اسلامی بیانگر قدرت ملت ایران و ضعف و ناتوانی دشمن است به همین دلیل ملت ایران با هوشیاری و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب باید در این جشن حاضر شوند.
وی بیان کرد: چهل سالگی انقلاب اسلامی به معنی انتهای مقصد نیست بلکه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به این معناست که درآغاز راه هستیم و برای تداوم این انقلاب که منجر به عدالت اجتماعی و تحقق شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی می شود باید همچنان در صحنه حاضر باشیم.
شفیعی اضافه کرد: در زمان حاضر ملت ایران استقلال سیاسی، آزادی مشروع مدنی و فضای آزاد را تجربه کرده اند و جمهوری اسلامی را نیز درحال تجربه کردن هستند ولی رسیدن به همه آرمانهای جمهوری اسلامی نیازمند حضور پرشور مردم در صحنه است.
وی اظهار کرد: انتظار می رود مردم با حضور پررنگ خود در راهپیمایی 22 بهمن حماسه بزرگ و تماشایی را خلق کنند و برگ زرین دیگری به افتخارات خود اضافه کنند.
شفیعی اضافه کرد: امسال راهپیمایی 22 بهمن در 134 نقطه شهری و روستایی استان بوشهر انجام و در شهر بوشهر نیز از ساعت 9 صبح از میدان بسیج آغاز و تا میدان رئیسعلی دلواری ادامه دارد.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.