به گزارش ایرنا، رئیس بهزیستی دیر گفت: سه واحد مسکونی ویژه خانواده های دو معلولی با اعتبار هر واحد 300 میلیون ریال کمک بلاعوض در شهر دوراهک به بهره داری رسید.
محمدکرمی افزود: بر اساس تفاهمنامه بهزیستی، انجمن خیرین مسکن ساز، بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن و مسکن و شهرسازی 15 واحد مسکونی ویژه خانواده های دو معلولی باید در این شهرستان احداث شود.
وی اظهار داشت: در زمان حاضر احداث هفت واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی شهرستان دیر در دست اجراست که سال آینده به بهره برداری می رسد.
رئیس بهزیستی دیر ادامه داد: انشعاب آب، گاز، برق هر یک از این واحدها بصورت رایگان انجام می شود.
شهردار دوراهک نیز در آئین بهره برداری از طرح های عمرانی این شهر گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر بهره برداری از 40 هزار مترمربع زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت 22 کوچه و معابر شهر با 10 میلیارد ریال آغاز شد.
هوشنگ احمدی بهره برداری از چهار هزار مترمربع سنگ فرش پیاده رو خیابان بسیج با یک میلیارد و 800 میلیون ریال و سالن مدرسه صبا و سینا با مشارکت شهرداری و آموزش و پرورش با زیربنای 160 مترمربع و یک میلیارد و 300 میلیون ریال را از جمله دیگر طرح های عمرانی شهر دوراهک است.
وی اظهار داشت: سال گذشته 40 هزار مترمربع از معابر کوچه های شهر دوراهک آسفالت شد و در زمان حاضر غیر از شهرک های جدید 75 درصد کوچه های این شهر آسفالت است.
احمدی یادآور شد: همچنین عملیات اجرایی سالن اجتماعات شهرداری دوراهک با زیربنای 300 مترمربع، ظرفیت 100 صندلی و چهارمیلیارد و 350 میلیون ریال اعتبار آغاز شد.
شهر دوراهک با هشت هزار نفر جمعیت در 180کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد.
7207/6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.