به گزارش ایرنا، مهدی تارتار دوشنبه شب پس از تساوی صفر بر صفر تیمش برابر فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران افزود: برای این بازی با آنالیز صورت گرفته از فولاد سعی در حمله به دروازه حریف ازجناح های حضور شهرام گودرزی و سعید محمدی داشتیم که با کم دقتی در زدن ضربه های آخر این مهم محقق نشد.
وی بیان کرد: با این حال فکر می‌کنم برای بازی نخست دور برگشت بازی های لیگ برتر بازی خوبی برابر فولاد ارائه کردیم.
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم ادامه داد: کیفیت بد زمین که براثر بارندگی 2 روز گذشته بود نیز در روند بازی 2 تیم تاثیرگذار بود.
وی افزود: در نیمه نخست روی ضربه های ایستگاهی دچار اشتباه شدیم ولی رحمان احمدی روی یکی از ضربه ها با عکس‌العمل خوب خود در چارچوب دوازه در جریان بازی نگه داشت.
تارتار گفت: فولاد تیم بزرگی است و در بازی آخرش نیز تراکتورسازی را در تبریز شکست داده بود.
وی در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار نیز گفت: این بازی یکی 2 صحنه مشکوک به پنالتی داشت که اگر پنالتی بوده داور در حق ما اجحاف کرده است.
تارتار در ارتباط با وضعیت مصدومیت سیف‌ اللهی و ستاری نیز گفت: این 2 بازیکن در اردوی کیش آسیب دیدند که با ادامه روند درمان انتظار می رود از هفته آینده به تیم ملحق شوند.
تارتار در ارتباط با تیم ملی نیز گفت: دوست ندارم درباره تیم ملی صحبت کنم زیرا خیلی از حرف‌ها را نمی توان زد.
وی ادامه داد: در این رابطه به تصمیم های فدراسیون فوتبال احترام می‌گذارم ولی با توجه به وجود بازیکنان با کیفیت باید نتیجه بهتری کسب می کردیم.
تارتار تاکید کرد: برنامه‌ریزی مهمترین فاکتوری است که در فوتبال باید مدنظر قرار گیرد و این مهم برای تیم ملی نیز باید محقق شود.
پارس جنوبی جم و فولاد خوزستان با این تساوی به ترتیب 20 و 19 امتیازی شدند و رتبه های خود را در رده های ششم و هفتم جدول لیگ برتر فوتبال کشور حفظ کردند.
در هفته هفدهم رقابت ها فولاد خوزستان میزبان پرسپولیس است و پارس جنوبی جم نیز در دربی جنوبی ها به مصاف نفت مسجد سلیمان می رود.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.