مریم آذرشب روز یکشنبه در حاشیه جشنواره صنایع دستی و هنرهای تجسمی شهر دیر درگفت و گو با ایرنا افزود: این صندوق ها می تواند نسبت به سیستم بانکی کسب و کار را برای بانوان راحت ترکند.
وی گفت: افزایش توان اقتصادی خانوارها، مدیریت تولید و فروش محصولات، ایجاد و توسعه اشتغال خانگی، دریافت تسهیلات کم بهره توسط اعضا از مزیت های صندوق های خرد روستایی است.
آذرشب اضافه کرد: هم اکنون دولت در قالب تسهیلات برای اشتغال زایی و پایدار روستایی با سود بسیار پایین برای بانوان در تلاش است و در این ارتباط قدم های خوبی برداشته است.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر افزود: هویت بخشی به بانوان روستایی برای قابلیت و ارائه توانمندی و معرفی خود به جامعه از دیگر اهداف و برنامه هاست.
وی ادامه داد: برای معرفی توانمندی های بانوان روستایی با مراکز فنی و حرفه ای و جهادکشاورزی تفاهم نامه برای آموزش بانوان انجام گرفته است.
آذرشب بیان کرد: برنامه شناسایی استعدادها و توانمندی های بانوان روستایی از طریق برگزاری جشنواره تلفن همراه از دیگر برنامه های در دست اجراست.
وی گفت: اشتغال دغدغه اصلی مردم بویژه بانوان است که تصمیم داریم مشارکت اقتصادی بانوان در بخش های مختلف مدون تر و بیشتر شود.
6043/7207
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.