به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمد موسوی روز یکشنبه در دیدار با مسئولان این بخش به مناسبت دهه مبارک فجر افرود: انقلاب اسلامی که با اراده امام راحل توام با ایمان و باور و پشتیبانی مردم به ثمر نشست به میزانی که در عرصه سیاسی علیه رژیم منفور پهلوی فایق شدیم به همان میزان نیز علیه دخالت های بیگانگان تسلط و پیروز و سربلند درآمدیم.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در بین دیگر انقلاب ها منحصربه فرد است، گفت: تحول خواهی در داخل و تلاش برای اصلاح نظام ظالمانه بین الملل، حمایت از مظلومان و استکبارستیزی یکی از کارنامه های بلند و درخشان انقلاب اسلامی است.
امام جمعه بندر امام حسن گفت: پس از 4 دهه از پیروزی انقلاب جشن های 40 ساله را درحالی گرامی می داریم که توانسته ایم در معادلات جهانی نقش آفرین و به پیشرفت های زیادی در عرصه بین المللی دست یابیم.
وی افزود: امروز ایران اسلامی نقشی تعیین کننده و مثبت در عرصه های بین المللی ایفا کرده که به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی بدست آمده است.
موسوی با اشاره به اینکه خیلی از شعارهای انقلاب محقق شده است، ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی شعار ما می توانیم تجلی یافت به موفقیت های بزرگی در همه عرصه ها نایل شده ایم.
وی اعتماد به جوانان را یکی از شعارهای تحقق یافته عنوان کرد و گفت: با اعتماد به جوانان انقلاب به ثمر رسید و این قشر توانست خیلی از مشکلات و مسایل مهم کشور از جمله بخش صنعت نفت را حل و در دوران دفاع مقدس نیز از میهن جانانه دفاع و افتخار آفرینی کنند.
امام جمعه امام حسن افزود: تحقق آرمان ها با نقش آفرینی ملت، احیای مجدد معنویت و عزت اسلام در جهان، رهایی از نظام سلطه استکبار، استقرار نظام مردم سالاری، احیای روحیه خودباوری برهم زدن موازنه قدرت به نفع مظلومان، توجه واقعی به شان و منزلت زنان و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود از دیگر شعارهای تحقق یافته 40 ساله انقلاب است.
بخشدار امام حسن گفت: درحالی چهلمین سال انقلاب را جشن می گیریم که این شجره طیبه به پشتوانه مردم در بهمن 1357 برپایه استقلال و جمهوریت و تبعیت از رهبری به ثمر نشست.
کریم خلیفه لیراوی افزود: به برکت انقلاب اسلامی روی پای خودمان ایستاده و تصمیم می گیریم و این نعمت بزرگی است که باید قدردان آن باشیم و درجهت اعتلای ایران اسلامی گام برداریم.
وی بیان کرد: اگر مروری بر انقلاب داشته باشیم، در کشور کارهای بسیار بزرگی برای توسعه همه جانبه از جمله در این منطقه انجام شده است.
بخشدار امام حسن گفت: نسل های اول انقلاب شاهدند که این منطقه از محرومیت بسیار شدیدی رنج می برد و فاقد زیرساخت های آب، برق، تلفن و گاز و جاده بود اما با پیروزی انقلاب اسلامی زمینه های لازم برای توسعه همه جانبه و پیشرفت ر اقصی نقاط کشور فراهم شد که باید به آنان افتخار کنیم.
وی با اشاره به اینکه به برکت رهبری، انقلاب اسلامی با انسجام و همدلی راه خود را می پیماید، افزود: وظیفه ما مسئولان در برهه کنونی که دشمن جنگ تبلیغاتی و اقتصادی راه انداخته بسیار مهم و حساس است و باید با برنامه یزی دقیق و اصولی و با تربیت انسان های متعهد و متخصص، حول محور ولایت و مردم داری و یکدل و همرنگ مسیر انقلاب را استمرار دهیم.
خلیفه لیراوی گفت: ستادبزرگداشت دهه فجر این بخش با تشکیل جلسات متعدد 48 برنامه را دراین ایام پیش بینی کرده که تا 22 بهمن ادامه دارد و با حضور مسئولان در این برنامه ها، مردم دلگرم و امیدوارتر به نظام و انقلاب خواهند شد.
بخش امام حسن از توابع شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر قراردارد.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.