به گزارش ایرنا، سید محمد حسینی روز پنجشنبه در آیین اجرای طرح افزایش بنیه علمی و آموزشی دانش آموزان روستایی در شهر دیر افزود: دانش آموزان روستایی چند پایه در چند نوبت روزهای پنجشنبه به صورت تجمیعی در کلاس های مستقل شهری در برنامه های آموزشی و تفریحی شرکت می کنند.
وی اضافه کرد: باتوجه به رویکرد آموزش و پرورش مبنی بر توجه بیشتر به مناطق محروم روستایی برنامه افزایش سطح علمی و آموزشی دانش آموزان روستایی در دستورکار قرار گرفته و در این طرح سرگروه های آموزشی در کلاس ها حضور داشته و به آموزش دانش آموزان می پردازند.
معاون آموزشی آموزش و پرورش دیر بیان کرد: در این طرح برنامه های سرگرمی و تفریحی و اجرای نمایش برای این دانش آموزان برگزار و در پایان برنامه جوایزی به آنان اهدا می شود.
وی اظهارداشت: همچنین بررسی مسائل و مشکلات مدرسه های روستایی با هدف سرعت بخشی در برطرف کردن آنها انجام و تلاش می شود در راستای عدالت آموزشی و استفاده دانش آموزان روستایی از امکانات موجود در شهر گام برداریم.
حسینی با اشاره به شرکت 152 دانش آموز روستایی در این طرح افزود: این طرح برای توسعه عدالت آموزشی در قالب طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان مدرسه های روستایی دمیگز، جبرانی، الی شمالی و الی جنوبی اجرا می شود.
شهرستان دیر در فاصله 200 کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد.
6043/7207
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.