به گزارش ایرنا، علی مقاتلی روز سه شنبه در نشست با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر افزود: عملیات اجرایی این برنامه از سال 98 شروع می شود و طبق برنامه ریزی صورت گرفته 2 هزار واحد در شهر جدید عالی شهر (شهرستان بوشهر) و چهار هزار و 500 واحد در شهر جدید سیراف(شهرستان کنگان) ظرف مدت سه سال عملیاتی و ساخته خواهد شد.
مقاتلی ادامه داد: طبق این برنامه از ابتدای سال آینده عملیات اجرایی 531 واحد مسکونی در شهر جدید عالی شهر آغاز می شود.
وی افزود: برای شهر جدید سیراف نیز کارهای آماده سازی محل احداث واحدهای مسکونی در دست اجراست و پیش بینی می شود در سال 1398 شماری از واحدهای آن احداث شود.
مقاتلی ادامه داد: احداث این واحدها به سه روش مشارکت در ساخت، آماده سازی و محله سازی ( ساخت همه خدمات روبنایی و زیربنایی به صورت کلی ) با استفاده از ظرفیت شرکت عمران و سرمایه گذاران بخش خصوصی است.
مقاتلی یادآور شد: هدف اصلی از اجرای این طرح احداث مسکن برای اقشار مختلف جامعه است.
وی گفت: توجه به زیرساخت و آماده سازی قبل از شروع عملیات اجرایی واحد های مسکونی، بهینه کردن قیمت تمام شده برای اقشار مختلف جامعه، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، تامین منابع مالی مورد نیاز از طریق مشارکت با بخش خصوصی، ارائه تسهیلات رفاهی ساکنان به فراخور ساخت واحد های مسکونی و توجه به کیفیت ساخت از بارزترین مزیت های ساخت این واحد ها به شمار می رود.
در پایان نشست مدیرکل بنیاد مسکن و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن منطقه جنوب و مدیرعامل انجمن انبوه سازان استان بوشهر آمادگی خود را پس از بررسی بیشتر موضوع برای ساخت اعلام کردند.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.