به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری، نصرت اله علیرضایی روز شنبه در ستاد اجرایی نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور مدیران استان و به ریاست استاندار در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد افزود: هر برنامه و طرحی که بخواهیم در رسانه ملی و یا هر سیستم و سازمانی در رابطه با انقلاب اجرا و عملیاتی کنیم باید یک تحلیلی از شرایط و وضعیت موجود داشته باشیم.
وی افزود:صداوسیما باید تحلیلی از میزان و درصد مخاطبان خود در مقایسه با رسانه های رقیب مثل ماهواره،اینستاگرام و تلگرام داشته باشد و اگر به این فضا توجه نشود برنامه ها به صورت تکراری روی آنتن خواهند رفت.
مدیر روابط عمومی استانداری قزوین عنوان کرد:واقعیت موضوع این است که جامعه ما از یک تکثر سیاسی،فرهنگی و اجتماعی برخوردار است و رسانه ملی باید در برنامه ریزی های خود به این تکثر توجه کند .
علیرضایی گفت:انتظار می رود صداوسیما ویترین و آئینه تکثر موجود در جامعه باشد تا بتواند مخاطبان را به سمت برنامه های خود جذب کند.
دبیر شورای اطلاع رسانی استان بیان داشت:در این راستا پیشنهاد می شود صداو سیما در آستانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با برگزاری تریبون های آزاد در میدان های شهر به صورت غیررسمی و حتی بدون لوگو صدا و سیما و همچنین تهیه گزارش های زنده و مردمی اقدام کند تا مخاطبان پیام و مطالبات خود را در این قبیل برنامه ها پیدا و از آن استقبال کنند.
وی افزود:از طرف دیگر پیشنهاد می شود به جای برنامه های رسمی و مدیرمحور صداوسیما با استفاده از ظرفیت جوانان،احزاب، سازمانهای مردم نهاد و رسانه ها برنامه هایی را تولید و پخش کند که نمایندگان اقشار و گروه های مختلف بتوانند دیدگاه ها و تحلیل های خود را از دستاوردها و خدمات انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته بیان کنند.
علیرضایی عنوان کرد:اگر مردم صدای خود را در این برنامه ها پیدا کنند قطعا تمایل و گرایش به سمت رسانه های خارجی کمتر خواهد شد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.