به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد پنجشنبه شب در نشست هماهنگی سفر وزیر راه وشهرسازی به این شهرستان افزود: با تلاش و پیگیری های مجموعه فرمانداری و نماینده حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی و برگزاری نشست های متعدد با مالکان این مشکل برطرف شد و این پروژه که از خواسته های دیرینه مردم منطقه است با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح خواهد شد.
وی اظهارداشت: در سنوات گذشته در این محور تصادف های منجر به فوت زیادی داشتیم به گونه ای که به جاده مرگ معروف شده بود.
پاک نژاد افزود: با زیر بار ترافیک رفتن هر قطعه آن درصد تصادفات جاده کمتر شده و سال قبل تصاددفات منجر به فوت به صفر رسید.
فرماندارگناوه با بیان اینکه در حوزه راه های این شهرستان اقدام های خوبی انجام شده است، گفت: جاده گناوه - میشان 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، جاده گوره - گچساران و بندر ریگ - گناوه که 5 کیلومتر آن تکمیل و قطعه دوم بزودی شروع به کار می‌کند از جمله آنهاست.
وی اظهارداشت: قسمت کمربندی اتوبان حدفاصل اتصال جاده گناوه - دیلم به دشتستان و بوشهر که خواسته مردم و فعالان اجتماعی است هماهنگی هایی صورت گرفته که مابقی اعتبار و دستور کار این پروژه در سفر وزیر راه وشهرسازی مطرح تا موافقت آن اخذ شود.
قراراست بزرگراه گناوه به دیلم عصر امروز با حضور وزیر راه وشهرسازی به بهره برداری برسد.
این بزرگراه به طول 61 کیلومتر و عرض 11 متر با اعتبار 1260 میلیارد ریال احداث که 351 هزار مترمربع خاکبرداری، یک میلیون و 116 هزار مترمکعب خاکریزی، 161 هزار تن آسفالت، 36 هزار و 500 مترمکعب بتن بکار رفته و دارای 120 دستگاه آبرو و یک دستگاه پل خاص است.
سهولت در حمل و نقل و جابه جایی، کاهش تصادفات جاده ای، بالابردن سطح ایمنی در نقل و انتقالات کشور، اشتغال زایی وجذب نیروی کار در منطقه، سهولت ارتباط شهرستان های بوشهر، دشتستان، گناوه، دیلم و اهواز، توسعه و آبادانی زیرساخت های حیاتی کشور از عمده اهداف این پروژه است.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.