به گزارش ایرنا، عادل دهدشتی عصر چهارشنبه در آئین معارفه بخشدار مرکزی شهرستان عسلویه افزود: جوانان می توانند با تکیه بر انرژی جوانی و با بکارگیری ایده های نو و خلاقانه، بسیاری از معضلات را حل کنند.
وی اظهار داشت: نگاه استاندار بوشهر استفاده از توان جوانان در سطح های مختلف است که این مهم را می توان در انتصاب بخشداران و معاونان فرمانداران استان بخوبی مشاهده کرد.
دهدشتی ادامه داد: باید پذیرفت در شرایط کنونی، تنگناهای اقتصادی مردم را با مشکلات معیشتی روبرو مواجه کرده است و در این میان بخشداران به عنوان افرادی که در صف نخست نیروهای اجرایی دولت هستند می توانند با وقت و انرژی مضاعف برای ایجاد رضایتمندی در مردم حرکت کرده و نسبت به ایجاد امیدواری بیشتر در جامعه اقدام کنند.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: با توجه به سفرهای شهرستانی استاندار بوشهر با هدف ایجاد ارتباط بیشتر با مردم سایر مسئولان این استان با هدف برطرف کردن مشکلات مردم باید در همین راستا گام بردارند.
دهدشتی ادامه داد:شهرستان عسلویه جدا از صنایع نفت و گاز، دارای ظرفیت های بی نظیری است که صنعت گردشگری یکی از مهمترین آنهاست.
وی افزود: دولت در سال آینده بودجه بسیار خوبی را در حوزه گردشگری پیش بینی کرده و می توان با برنامه ریزی از قابلیت های شهرستان عسلویه در این بخش استفاده کرد.
این مقام مسئول برطرف کردن مشکل بیکاری و آلودگی های زیست محیطی را از جمله مطالبه های بحق مردم شهرستان عسلویه عنوان کرد.
در این آئین محمد جواد صالحی به عنوان بخشدار عسلویه معرفی شد.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.