به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند در این آیین گفت: برپایی این نمایشگاه ها بیانگر توانمندی های زنان و مردان روستایی و عشایری است که باید از این قابلیت ها برای تولید پایدار بهره لازم برده شود.
وی بیان کرد: حمایت از تولید روستائیان سبب ایجاد اشتغال پایدار و رونق اقتصادی می شود که حمایت از این طرح ها در اولویت کار استان بوشهر قرار دارد.
معاون مدیر کل دفتر روستایی استانداری بوشهر گفت: این نمایشگاه با همکاری کارآفرینان روستایی، دهیاران، فرمانداری شهرستان دشتستان و دفتر امور روستایی استانداری راه‌اندازی شده است.
عبدالله عمرانی نسب افزود: نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های روستایی و عشایری شهرستان دشتستان برای توسعه، کمک به اشتغال و معرفی توانمندی روستاهای این شهرستان برپا شده است.
وی اضافه کرد: در این نمایشگاه انواع محصولات صنایع دستی، مواد غذایی محلی، دست بافت‌های روستایی و عشایری، محصولات کشاورزی، دامی و کارهای فرهنگی روستایی و عشایری شهرستان دشتستان به نمایش گذاشته شده است.
این نمایشگاه تا 28 دی ماه جاری در سالن هلال احمر شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان دایر است و مردم می‌ توانند به منظور بازدید از نمایشگاه و خرید محصولات و تولیدات روستاییان و عشایر از این نمایشگاه بازدید کنند.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.