به گزارش ایرنا، ناصر غلامی روز چهارشنبه درکارگاه توانمند سازی و دانش افزایی درس ریاضی آموزگاران مقطع ابتدایی مدارس شهرستان گناوه افزود: با اجرای برنامه ها و طرح های مختلف ازجمله برگزاری کارگاه های آموزشی کیفیت آموزش و پرورش در استان بوشهر خوب و مطلوب است.
وی اظهارداشت: اولیا باید همراهی و مشارکت خود را با آموزش و پرورش و معلمان بویژه در دوره ابتدایی که ارزش محور است، بیشتر کنند.
غلامی گفت: مدارس همواره برای مشارکت تربیتی و پرورشی برای اولیا آماده و در برای آنان همیشه باز است.
مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: این مجموعه در تمامی زمینه های تربیتی، پرورشی، مذهبی، ورزشی و آموزشی کارگاه ها و کلاس های آموزشی متعددی را در طول سال برگزار می کند.
اسکندر احمدی افزود: با برگزاری چنین کارگاه هایی که به صرف ارتقای دانش معلمان و ساده شدن آموزش است می‌تواند به آنان و دانش آموزان کمک قابل توجهی کند.
وی گفت: آموزش و پرورش گناوه به همه جنبه‌های امر تعلیم و تربیت توجه دارد و در این ارتباط در ماه گذشته 12کارگاه آسیب های اجتماعی در 12 مدرسه برگزار کرده و در ماه جاری نیز با حضور دکتر بهزاد قباخلو مدرس دفتر تالیف وزارت آموزش وپرورش سعی در دانش افزایی آموزگاران داشته ایم.
احمدی اظهارداشت: کارگاه های دانش افزایی و توانمندسازی آموزگاران برای کتاب های علوم و فارسی دوره ابتدایی با حضور مولفان کشوری در شهرستان تا پایان سال برگزار خواهد شد.
مدیر آموزش وپرورش گناوه گفت: به منظور تقویت بنیه علمی دانش آموزان برای حضور در کنکور سال آینده، تعدادی از مشاوران کنکور و پیشگیری از آسیب های اجتماعی مرکز کشور در بهمن ماه به شهرستان عزیمت و در کنار این برنامه درمناسبت های دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی از آنان بهره برده می شود.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر دارای 18 هزار دانش آموز است.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.