به گزارش ایرنا، سرهنگ حسین احمدی روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: باتوجه به اینکه اعتیاد به موادمخدر یکی از معضلات و آسیب های اجتماعی است، این فرماندهی با اجرای برنامه و فعالیت های مستمر در حوزه ارتقای امنیت اجتماعی با همکاری و اطلاع رسانی خوب مردم اقدام های خوبی در شهرستان انجام داده است.
وی اظهارداشت: در این مدت میزان تصادفات فوتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان 60درصد کاهش نشان می دهد.
فرمانده انتظامی گناوه ادامه داد: در مواجهه با جرایم نیز اقدام های خوبی صورت گرفته و در این ارتباط 90 درصد از سرقت ها کشف و در حوزه مشاوره و مددکاری اجتماعی در کلانتری این شهرستان، از مجموع پرونده های تشکیل شده 90 درصد منجر به صلح و سازش شده است.
احمدی بیان کرد: به منظور آگاهی بخشی اقشار جامعه در برابر آسیب های اجتماعی فضای مجازی که هم فرصت و تهدید است، مشاوران برنامه های مختلفی در مدارس، دانشگاه ها و مساجد در دستور کار دارند که بطور مستمر تداوم دارد.
فرمانده انتظامی گناوه با تقدیر از همکاری و تعامل خبرنگاران این شهرستان در انعکاس فعالیت ها و عملکرد این فرماندهی گفت: از رسانه ها که در بطن مردم و از مسایل و مشکلات و نیازهای جامعه اشراف کاملی دارند، انتظار داریم در انجام وظایف و ماموریت های محوله بیش از پیش یاری کنند.
وی اضافه کرد: رسانه ها در ارایه و اجرای برنامه های سیاسی، امنیتی و برانگیختن مشارکت مردم در تامین احساس آرامش و امنیت و امیدبخشی جامعه ازجمله مقابله با عملیات روانی دشمنان نقش آفرینی کنند.
دراین نشست خبرنگاران سئوالاتی در حوزه های مختلف مرتبط مطرح که فرمانده انتظامی به آنان پاسخ داد.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.