به گزارش ایرنا، حسین نامور روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این واحدها تا 2 سال آینده در این منطقه فعالیت خود را آغاز می کنند.
وی اضافه کرد: هم اکنون 185 شرکت در این منطقه ثبت شده که از این شمار 60 واحد فعال است و 2 شرکت نیز با سه هزار میلیارد ریال سرمایه و 72 فرصت شغلی در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت تولیدی خود را در این منطقه آغاز می کنند.
نامور یادآورشد: حدود 30 واحد تولیدی غیر فعال در این منطقه مستقر بود که 9 واحد امسال فعالیت خود را از سرگرفته اند و 11 واحد دیگر نیز بزودی وارد مدار تولید می شوند.
وی ادامه داد: منطقه ویژه اقتصادی بوشهر 22 سال پیش در زمینی به مساحت یکهزار و 880 هکتار ایجاد شد که پنج هزار هکتار از این اراضی به فعالیت شرکت ها و بنگاه های اقتصادی اختصاص دارد.
نامور اظهار داشت: این منطقه شرایط خوبی برای جذب سرمایه گذار دارد به گونه ای که هم اکنون از بیرجند و تهران در منطقه سرمایه گذاری شده اما برای اشتغال در بنگاه های تولیدی تنها از نیروهای بومی استفاده می شود.
وی گفت: استفاده از معافیت های گمرکی، معافیت مالیاتی در هفت سال اول فعالیت و حذف مالیات برای واحدهای تولیدی که محصول شان صادر می شود از مزیت های فعالیت در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر است.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.