به گزارش ایرنا، محمد امید روز پنجشنبه در آیین گشایش نمایشگاه دستاوردهای گردشگری روستای تنگ زرد دشتستان افزود: در این ارتباط استان بوشهر توانسته اعتبارات تخصیص یافته را بخوبی و در جای خود هزینه کند که با این رویکرد در آینده همراهی های جدی تری با هدف توسعه استان بوشهر صورت می گیرد.
وی با اشاره به اقدام های بوم‌گردی و گردشگری در استان بوشهر اظهار داشت: در حوزه های صنایع دستی و شیلات و مسائل وابسته به گردشگری فرصت ها و ظرفیت های بسیار خوبی برای استفاده از اعتبارات وجود دارد و استان بوشهر مسیر خوبی را برای توسعه در پیش گرفته است.
امید اظهار داشت: محصولات استان بوشهر بویژه در بخش صنایع دستی منحصر به فرد است و این فرصت خوبی برای بهره مندی از تسهیلات و بازاریابی است.
وی گفت: حرکت هایی که استاندار بوشهر پایه گذاری کرده اند قابل تقدیر و اخبار رسیده نیز دال بر اتفاقات خوب و آینده درخشان این استان است.
امید بیان کرد: نماینده دشتستان همواره پیگیر مسائل جاری استان بوشهر و بویژه شهرستان دشتستان در بخش های روستایی و شهری هستند که این فضای خوب نیز حاصل هم رای بودن و وحدت نظر نمایندگان استان بوشهر است.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور اضافه کرد: تحولات سال های اخیر در بخش بوشکان دشتستان در زمینه تردد و راه‌های ارتباطی، زیرساخت ها و شرایط عمومی روستاهای این منطقه بطور چشمگیری محسوس است.
امید با تاکید بر لزوم اولویت بخشیدن به حل مشکلات آنتن دهی تلفن همراه در بخش بوشکان شهرستان دشتستان گفت: در ارتباط با فراهم کردن زیرساخت های منطقه بوشکان از هیچ کمکی برای سرعت بخشیدن به پروژه ها دریغ نمی کنیم.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.