به گزارش ایرنا، محمد امید روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر افزود: در مرحله نخست 60 هزار میلیارد ریال پرداخت شده که با احتساب مرحله های دوم و سوم این میزان باید به 180 میلیارد ریال افزایش یابد.
وی بیان کرد: اعتبار مرحله دوم تا پایان سال به طرح های مصوب پرداخت می شود و برای پرداخت اعتبارات نیز با توجه به اینکه اولویت مهم در پرداخت تسهیلات کیفی سازی است اصراری بر تخصیص آن تا پایان سال وجود نداشته و شاید به سال آینده موکول شود.
امید ادامه داد: پیش بینی شده اعتبارات تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در مجموع 300 هزار فرصت شغلی ایجاد کند.
وی افزود:در مرحله دوم و سوم پرداخت این تسهیلات سعی بر نظارت بیشتر به تسهیلات پرداختی است که در این مرحله ها واگذاری اختیارات بیشتر به استاندار و مدیرانی استانی نیز در اولویت قرار گرفته است.
امید یادآورشد:دراین راستا بوشهر از استان های پیشتاز در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی است که سعی داریم در مرحله های بعدی پرداخت نیز با حمایت بیشتر زمینه تداوم پیشتازی آنها فراهم شود.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشورگفت:بیشتر تسهیلات پرداختی در ظرفیت های زیرشاخه میراث فرهنگی و گردشگری و همچنین در کرانه ها تاکید بر فرآوری در عرصه محصولات دریایی است.
وی تاکید کرد:پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی با نرخ های سود 4 و 6 درصد و زمان بازپرداخت 9 سال تاکنون درکشور سابقه نداشته است.
امید اظهارداشت:این نوع تسهیلات به نوعی لطف و توجه مجموعه نظام به روستاها و مناطق محروم کشوراست.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.