کریم خلیفه لیراوی روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور سرعت بخشی و تکمیل این طرح از معاون عمرانی بنیاد مسکن انقلاب استان بوشهر دعوت و پس از بازدید، تفاهم نامه و مصوبه هایی در این زمینه اتخاذ شد.
وی گفت: پرداخت 100 میلیون ریال توسط دهیاری به بنیادمسکن برای احداث 6 چشمه دستشویی از منابع داخلی به عنوان همیاری، 100 میلیون ریال بخشی هزینه های تاسیسات آب وبرق به پیمانکار برای تجهیز کارگاه، پیگیری بخشداری و بنیاد مسکن دیلم برای تامین اعتبار تکمیل جاده دسترسی و ارایه آن به کمیته برنامه ریزی از عمده مصوبه ها بوده است.
بخشدار امام حسن افزود: به منظور تامین مالی اعتبار مالی لازم برای تکمیل جاده دسترسی پارک گردشگری ساحلی باید پیگیری های لازم ازطریق بخشداری این بخش و بنیادمسکن دیلم برای طرح موضوع در کمیته برنامه ریزی شهرستان به گونه ای صورت پذیرد که طرح یادشده بصورت مشارکتی بنیادمسکن و دهیاری روستای حصار از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای، سایر محل های اعتباری ملی یا منطقه ای تامین شود.
وی گفت: پرداخت 100 میلیون ریال اعتبار دهیاری به پیمانکار بصورت علی الحساب است که بابد پس از تامین اعتبار و تخصیص لازم مطابق اسناد و قوانین اداری مالی به دهیاری برگشت داده شود.
خلیفه لیراوی اظهارداشت: باتوجه به اعلام آمادگی سرمایه گذار بخش خصوصی در روستای حصار که در حال ساخت بزرگترین اقامت گاه بوم گردی در شمال استان بوشهر است، مقررشده که تقاضای خود را برای بهره برداری از پارک گردشگری ساحلی حصار به بنیاد مسکن شهرستان ارایه دهد.
روستای ساحلی حصار از توابع بخش امام حسن دیلم در شمال استان بوشهر قرار دارد.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.