ماشاالله احمدی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: باتوجه به اینکه از مدت ها المان جمله اینجا گناوه است مورد انتقاد مردم و میهمانان قرار داشت و مراجعه های زیادی در این زمینه به شهرداری شد، نیاز بود که جمله آن کامل و بصورت کارشناسی شده به همراه نام و نشان شاعر تهیه شود.
وی افزود: متن نوشته شده از شاعر بومی محلی گناوه است و بدون هیچگونه سیاسی کاری به آن ارج می نهیم اما ناقص بود و با اصول شهرسازی و استانداردهای المان شهری همگونی نداشت و در هیچ جای کشور در میدان ورودی شهر در ارتفاع پایین چنین اقدامی نمی شود.
احمدی ادامه داد: باتوجه به کسب تجربه و اصول مدیریت شهری اجازه بخود نخواهم داد که خودسرانه کاری کنم و اهل حزب بازی نیستم و تنها هدفم خدمت به مردم و برطرف کردن مشکلات آنان است.
وی اظهارداشت: در این ارتباط با رئیس شورای اسلامی شهر هماهنگی های لازم انجام و در جریان معایب و مشکلات قرار گرفت و با مشورت کارشناسان شهرسازی، قرار شد این المان برای یکی از بوستان های بزرگ شهر به شکلی زیبا و برجسته و با متن کامل تر طراحی و نصب شود.
شهردار گناوه بیان کرد: درصددیم المانی بسیار زیبا و متناسب با میدان ورودی شهر نصب شود و برای زیباسازی شهر برنامه جامع و کامل کارشناسی شده درنظر گرفته ایم.
سروده و نوشته این المان که برگرفته از یک شعر محلی توسط شاعر محلی سرا و برجسته مرحوم 'ایرج شمسی زاده' است مدت هاست که در میدان ورودی این شهر نصب بود.
برداشتن این المان بازتاب های مختلفی در بین مردم داشت که برخی از این حرکت ابراز گله مندی و نارضایتی و برخی نیز از پاسخ شهردار قانع شدند.
شهر گناوه مرکز شهرستان گناوه از نقاط گردشگرپذیر جنوب کشور در شمال استان بوشهر واقع است.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.