به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر افزود: چنانچه آمریکا و کشورهای اروپایی به دنبال سلامت در حوزه تبادلات اقتصادی هستند آنها خود مرکز پولشویی و فساد اقتصادی محسوب می شوند.
وی اظهارداشت: کجا به گروه های تکفیری و داعشی اجازه عملیات اقتصادی داده می شود که کشورهای های حامی تروریست این اجازه را صادر می کنند.
صفایی بوشهری ادامه داد: با این شواهد بخوبی معلوم است که معاهده ها و برنامه هایی که بیگانگان در عرصه اقتصادی طراحی می کنند جهت نفوذ دراقتصاد کشور، رصد اطلاعاتی و سپس مدیریت در حوزه اقتصاد است.
وی گفت: کدام معاهده آنها برای ایران منعفت داشته که اکنون معاهده اقتصادی FATF می خواهد این منفعت آفرینی برای کشور داشته باشد.
خطیب نماز جمعه بوشهر افزود: آخرین تیر ترکش آمریکا و اروپایی ها تهاجم اقتصادی است و هر گاه آنها با پافشاری ما را به یک تعهد پایبند می کنند هدف آن نفوذ، تهاجم اقتصادی و به تنگنا کشیدن انقلاب است.
وی اظهارداشت: مسئولان در سایه تدابیر رهبری و همچنین مردم با هوشمندی خود باید بیدار باشند چرا که در برجام نیز چیزی جز حرف عاید ایران نشد.
صفایی بوشهری گفت: اسلام خود مرکز سلامت اقتصادی است و هدف غربی ها از طرح های اقتصادی تسلیم اقتصادی و سپس تسلیم سیاسی است.
امام جمعه بوشهر ادامه داد: اعتماد به آمریکا و سایر کشورهایی که در تاریخ استعمارگر بودند اعتماد به جنایتکاران است.
صفایی بوشهری تاکید کرد: چنین کشورهای رو سیاهان تاریخ ایران و جهان هستند.
وی در ادامه با گرامیداشت وحدت حوزه و دانشگاه بیان کرد: برنامه های این عرصه باید به نحوی طراحی شود که آثارش در کشور نمایان باشد.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.