به گزارش ایرنا، مازیار هوشمند روز یکشنبه درجمع خبرنگاران افزود: پیش از این آخرین مهلت ارسال به این جشنواره پیایان آبان ماه اعلام شده بود که تاکنون بیش از 100 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.
وی اضافه کرد: با توجه به استقبال زیاد از این جشنواره با موافقت معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مهلت ارسال آثار به آن تمدید شد.
مدیرخانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر بیان کرد: شرکت‌ کنندگان تا 15 دی ماه می‌توانند آثار خود را در سایت جشنواره به آدرس www.boushehr.pressfestival.ir بارگزاری کنند.
هوشمند ادامه داد: جشنواره در سه بخش حرفه ای، موضوعی و ویژه برگزار می‌شود که بخش حرفه ای جشنواره شامل سرمقاله، مقاله و یادداشت، مصاحبه، گزارش (خبری، تحلیلی، تحقیقی، خبر، تیتر، عکس خبری، گزارش تصویری)، طنز و کاریکاتور، گرافیک، طراحی و صفحه آرایی است.
هوشمند افزود: آثار بخش موضوعی در سه حوزه اقتصاد مقاومتی، محیط زیست و بحران آب و حقوق شهروندی بررسی و داوری می شود.
وی اظهارداشت: بخش ویژه این جشنواره با توجه به اهمیت منطقه عسلویه به موضوع «عسلویه، پایتخت انرژی ایران» اختصاص یافته است.
مدیر خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر گفت: اختتامیه جشنواره مطبوعات استان با حضور مقام های فرهنگی کشور، مسئولان استانی، صاحبان رسانه، مدیران مسئول، خبرنگاران و سایر فعالیان رسانه ای استان در روز 17 بهمن ماه امسال و همزمان با جشن 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود.
هوشمند یادآور شد: آثار ارسالی به جشنواره باید از تاریخ یک مهرماه 97 تا 31 شهریور 97 در رسانه های دارای مجوز فعالیت از هیات نظارت بر مطبوعات (نشریات مکتوب، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و رسانه های الکترونیک غیر برخط) که مبدا فعالیت آنها در استان بوشهر است منتشر و چاپ شده باشد.
وی افزود: همچنین آثار چاپ شده در رسانه های لغو مجوز شده فاقد مجوز و بولتن های داخلی ادارات، امکان شرکت در جشنواره را ندارند.
وی اضافه کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند علاوه بر شرکت در بخش حرفه ای جشنواره حداکثر در 2 بخش دیگر، و در هر رشته حداکثر با سه اثر در جشنواره شرکت کنند.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.