به گزارش ایرنا، خسرو کردمیهن روز چهارشنبه درنشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر افزود: آسیب‌ رسان ترین نوع تهاجم دشمن، بازی‌های رایانه‌ای است که بطور عمده سنین آسیب‌پذیر جامعه را در بر می‌گیرد.
وی بیان کرد: در این ارتباط تقویت بازی‌های رایانه‌ای داخلی و افزایش آگاهی نسبت به آسیب‌های بازی‌های رایانه‌ای خارجی غیرمجاز ضروری است.
کرد میهن افزود: بازهای غیرمجاز رایانه‌ای آسیب برای کشور محسوب می‌شود زیرا در قالب بازی خط فکر و اعتقاد و تربیت خانوادگی فرزندان نشانه گرفته می‌ شود.
وی ادامه داد: تولید بازی‌های رایانه‌ای از برنامه‌های دشمنان است و پایین بودن قیمت بازی‌های غیر مجاز رایانه‌ای در بازار یکی از آفات مهم است.
رئیس ستاد مبارزه با بازی‌های رایانه‌ای غیرمجاز گفت: این بازی‌ها باید درچارچوب فرهنگ اسلامی ایرانی و انقلابی باشند تا به جامعه هدف شامل کودکان و نوجوانان آسیب وارد نکند.
کردمیهن یادآور شد: ظرفیت بسیار بالایی در زمینه تولید بازی‌های رایانه‌ای در کشور وجود دارد که هر چند در تولید این بازی‌ها اقدام های مهم و موثری انجام شده ولی فاصله ما با دنیا بسیار زیاد است و نیاز به کار بیشتر در این حوزه احساس می شود.
وی افزود: دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی باید نسبت به آگاه سازی خانواده‌ها و دانش آموزان در زمینه آسیب‌های بازی رایانه‌ای غیر مجاز تلاش کنند.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.