به گزارش ایرنا، میشو کریستیچ ویچ دوشنبه شب پس از شکست سه بر صفر تیمش برابر شاهین بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: تخلیه آب زمین استادیوم شهید بهشتی در روز یکشنبه امکان پذیر بود ولی انجام نشدن این امر باعث شد تا بازی با یک روز تاخیر برگزار شود.
وی بیان کرد: این تاخیر ماندگاری تیم مس رفسنجان در بوشهر را افزایش داد و در نهایت باعث خستگی بیشتر بازیکنان شد.
کریستیچ ویچ در ارتباط با بازی بازیکنان تیم مس رفسنجان در مقابل شاهین بوشهر گفت: در این دیدار تیم میزبان با پشتیبانی هواداران خود انگیزه بیشتری برای برد داشت.
وی یادآور شد: با این وجود گل های دوم و سوم تیم شاهین تنها از روی اشتباه بازیکنان مس به نتیجه رسید و در یکی از صحنه ها نیز تیم مس از روی بی دقتی بازیکنان خود موفق به گل زنی نشد.
کریستیچ ویچ ادامه داد: در مجموع تیم مس رفسنجان می توانست بازی بهتری از خود برابر تیم شاهین به نمایش بگذارد ولی با کم دقتی بازیکنان و تاخیر یک روزه در زمان برگزاری بازی خستگی آنها را افزایش داد و نتوانستند به هدف خود در این دیدار دست پیدا کنند.
وی افزود: تاخیر در برگزاری دیدار تیم های مس رفسنجان و شاهین بوشهر باعث شد تا تیم مس برای بازی آتی نیز یک روز کمتر استراحت کند و سازمان لیگ باید این تاخیر را در بازی هفته آینده لحاظ کند.
کریستیچ ویچ ادامه داد: فوتبال یک بازی است ولی در دیدار با شاهین بوشهر از همان ابتدا این بازی تبدیل به جنگ روانی شد و آغاز این جنگ روانی با تاخیر در زمان برگزاری این دیدار آغاز شد.
وی گفت: دراواخر نیمه نخست بازی نیز وقتی قصد اعتراض یه تصمیم داور داشتم سرمربی حریف بدون اینکه کسی وی را فراخوانده باشد خود را درگیر بحث کرد.
تیم شاهین بوشهر با این برد 26 امتیازی شد و به صدر جدول رفت و تیم مس رفسنجان نیز با 10 امتیاز همچنان در رتبه چهاردهم جدول باقی ماند.
در هفته پانزدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور تیم شاهین بوشهر در انزلی به مصاف تیم ملوان می رود و مس رفسنجان نیز در خانه با نود ارومیه دیدار می کند.
7212/6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.