به گزارش ایرنا، حمیده ماحوزی روز پنجشنبه در کارگاه آموزشی کارکنان واحد روابط عمومی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: روابط عمومی ها به عنوان ابزار مهم می توانند با بهره گیری از فرصت های موجود علاوه بر اطلاع رسانی، کمک موثری در تحقق اهداف تعیین شده باشند.
وی بیان کرد: رسالت اصلی روابط عمومی، اطلاع رسانی است که در این ارتباط مردم از نزدیک و به صورت شفاف با خدمات دولت آشنا می شوند.
ماحوزی اظهارداشت: روابط عمومی ها باید به طور مستمر زخدادهای حوزه فعالیت خود را رصد و با رسانه ها ارتباط مناسب داشته باشند تا در کنار عملکرد خود نسبت به شناسایی نقاط ضعف دستگاه نیز اقدام کنند.
وی روابط عمومی را یک شغل تخصصی دانست و گفت: چنانچه کارمند این واحد جوهره کار در وجودش نباشد با آموزش نیز نمی توان به نتیجه مطلوب رسید.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: انتظار این است کارکنان روابط عمومی اهمیت این بخش را مدنظر داشته باشند زیرا توجه به این مهم باعث معرفی و شناخت هر چه مطلوب تر جایگاه سازمان می شود.
در این کارگاه که در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار شد عبدالصمد دشتی و فاطمه کهنسال از پیشکسوتان عرصه خبر موضوع هایی از قبیل نحوه نگارش خبر، آموزش سایت، تعریف های خبر و مفاهیم اساسی در خبر نویسی، ارزش های خبری و عناصر خبر، تعاریف و ویژگی های لید و تیتر برای حاضران تشریح کردند.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.