به گزارش ایرنا، کریم علی حسنی روز پنجشنبه در بازدید از شماری از طرح های عمرانی شهرستان دیر افزود: با هدف تسریع در اجرای کار، مرتب به اتفاق مسئولان و کارشناسان از روند عملیاتی طرح ها و پروژه ها بازدید می شود.
وی اضافه کرد: اولویت کار فرمانداری تکمیل طرح های نیمه تمام در شهرستان است و طرح هایی که پای کار باشد و تلاش بیشتری برای تکمیل آنهان انجام شود، حمایت خواهد شد.
فرماندار دیر اظهارداشت: جاده وفاق بین دو شهرستان دیر و کنگان قراردارد که این طرح باید در زمان تعیین شده به پایان برسد.
وی گفت: انتظارداریم که زمان در اجرای پروژه ها مدنظر باشد و هیچ سهل انگاری در کندی یا توقف طرح ها پذیرفتنی نیست.
علی حسنی افزود: برنامه بازدید از پروژه ها و اولویت بندی آنها و اتمام طرح های نیمه تمام هدف اصلی ماست که برای تکمیل آنها نیاز به اعتبار ویژه دارد و همه قابل رصد و بررسی است.
وی ادامه داد: برخی پروژه ها در دهه فجر قابل بهره برداری است که با کمک مسئولان استانی و شهرستانی آنان رابه سرانجام خواهیم رساند.
فرماندار دیر اظهارداشت: یکی از پروژه های اساسی این شهرستان که در بخش بردخون قراردارد طرح موج شکن خورخان است که باید تا دهه فجر به پایان برسد و مردم از آن بهره مند شوند.
وی از ساختمان اداری شبکه بهداشت ودرمان، میدان غربی شهردیر، زیرسازی محوطه جلو اداره بندر و دریانوردی، پیاده روسازی ساحل، پارک خورخان بردخون، روکش آسفالت روستای سجادیه، جاده های ورودی روستای سجادیه، بردخون کهنه بازدید کرد و خواستار رفع موانع و تسریع در عملیات اجرایی آنها شد.
معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری دیر به خبرنگار ایرنا گفت: چهارکیلومتر از جاده وفاق در محدوده این شهرستان قراردارد که 54 میلیارد ریال از اعتبارات شهرستان به آن اختصاص یافته است.
علی یزدان شناس افزود: موج شکن خورخان بردخون هم با اعتبار 165 میلیارد ریال از اعتبارات نفت و شیلات پیشرفت خوبی دارد که امیدواریم در دهه فجر به بهره برداری برسد.
وی گفت: جاده دیر به سمت بردخون با مشارکت شرکت های متانول کاوه، سیراف انرژی و فاتح کیمیا کار زیرسازی آن در دست اجراست که برای آسفالت آن 10 میلیاردریال از محل اعتبارات ملی اختصاص یافته است.
شهرستان دیر در فاصله 200 کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد که دارای سه بخش مرکزی، بردخون و آبدان و پنج شهر و 70 روستاست.
6043/7207
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.