به گزارش ایرنا، مسعود شیرافکن روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: این محور از نقاط پرتردد و در مسیر جاده ساحلی بوشهر قرار دارد و باتوجه به اینکه تعریض آن در دست اقدام و آسفالت خواهد شد باید برای اتمام هر چه سریع تر آن تلاش شود.
وی اظهارداشت: حل مشکلات ساکنان مجتمع مسکن مهر این بندر در اولویت قرار گرفته و بازدید میدانی برای مساعدت انجام شود.
وی گفت: مشکل اینترنت و آنتن دهی تلفن همراه در حوزه روستایی این بخش تا دهه فجر برطرف و اولین خانه جوان روستایی کشور در چهارروستایی در سال جاری افتتاح می شود.
بخشدار ریگ افزود: اعضای شورای اداری این بخش با کارآمدی و پویایی به حل مسایل مردم و توسعه منطقه اهتمام جدی ورزیده و همگی با امید به آینده و مسئولیت پذیری، زمینه و شرایط لازم را برای رفاه و آرامش جامعه فراهم کنیم.
وی با گرامیداشت هفته وحدت گفت: به همین مناسبت مراسم شاخص استانی در روستای جزیره این بخش هفته آینده برگزار می شود.
شیرافکن با بیان اینکه بزرگترین درس پیامبر گرامی (ص) به امت اسلامی اخلاق است، افزود: همه گرفتاری های جهان اسلام رعایت نکردن اخلاق اسلامی است و جهالت همچنان جهان را تهدید می کند.
امام جمعه اهل سنت گناوه گفت: آزادی عقیده و احترام متقابل به اعتقادات شیعه و سنی موجب موفقیت های زیادی در عرصه های مختلف کشور شده و بزرگترین ثمره وحدت در جمهوری اسلامی است.
شیخ محمد فاروقی افزود: در برهه کنونی شیعه و اهل تسنن در اصول دین برمبنای قرآن کمال آزادی عقیده، زندگی مسالمت آمیزی دارند و درکنار هم برای اعتلای ایران اسلامی می کوشند.
بخش ریگ از توابع شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.