به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز چهارشنبه در مراسم جشن هفته وحدت به مناسبت هفته وحدت در مسجد جامع اهل سنت افزود: برادران شیعه و اهل سنت با حفظ وحدت خود توطئه های دشمن را خوب می شناسند و اجازه نمی دهند فضای مستحکم دینی، اعتقادی، آرمانی و دفاعی ایران از بین برود.
وی بیان کرد: استان بوشهر از دیرباز نماد وحدت در بین مسلمانان و جهان اسلام بوده و اجازه نمی دهند این فضای وحدت آفرین در استان خدشه دار شود.
صفایی بوشهری بیان کرد: اگر دشمن بخواهد از طریق استان بوشهر برای بر هم زدن فضای وحدت حرکت کند مردم کرانه خلیج فارس درسی فراموش نشدنی به آنها خواهند داد که به مانند انگلیسی‌ها تا ابد فراموش نکنند.
امام جمعه بوشهر با بیان اینکه وحدت یک واجب الهی برای اقتدار اسلام است که به آن ایمان داریم و پایبند هستیم گفت: وحدت اجتماعی، تجلی توحید الهی و تفرقه و دو رنگی تجلی شرک است.
صفایی بوشهری اظهار کرد: پیامبر اسلام (ص) جاهلیت را از بین برد و تمدن آفرید، دشمنی را از بین برد و دوستی را به جای آن آورد و با شرک و نفاق مبارزه و توحید را در جامعه نهادینه کرد و خود را در اختیار مردم مسلمان، کلمة‌الله، پیشرفت، وحدت و جهاد قرار داد.
وی تاکید کرد: اسلام دین مودت، رحمت، صلح، وحدت و پیشرفت است و هیچ ‌گاه به ‌دنبال جنگ ‌افروزی نیست ایران با پیروی از سیره نبوی و هدایت‌ های امام (ره) رهبر معظم انقلاب درمسیر بیداری، هوشمندی و پایداری در عرصه وحدت در کنار هم حرکت می‌ کنند.
6043/6047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.