به گزارش ایرنا، بابک صمدیان دوشنبه شب پس از تساوی 2 بر 2 تیمش برابر ایرانجوان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: تا این بازی سعی در اعتراض نکردن به نحوه قضاوت داوران را داشتم ولی در بازی امروز داور از دقیقه یک اصرار بر اشتباه در نحوه قضاوت خود داشت.
وی بیان کرد: در بازی برابر ایرنجوان بوشهر بازیکنان ما نیز کم دقت ظاهر و تنها در نیمه نخست نزدیک به پنج موقعیت گلزنی را از دست دادند.
صمدیان ادامه داد: در نیمه دوم با موقعیت آفرینی هایی که داشتیم از حریف پیش افتادیم ولی در دقیقه پایانی گل تساوی را دریافت کردیم.
وی افزود: تیم ایرانجوان نیز از کادر فنی و بازیکنان خوبی برخوردار است که از حیث شایستگی اکنون باید در رتبه پنجم تا ششم جدول قرار داشته باشند.
صمدیان اظهار داشت: در این دیدار سعی بر گرفتن سه امتیاز و قرار گرفتن در جمع مدعیان داشتیم که با این تساوی تیم شهرداری همدان به هدف اصلی خود در این دیدار نرسید.
وی با اشاره به مشکلات مالی تیم شهرداری همدان گفت: بازیکنان و کادرفنی هر چه از لحاظ توانایی برای صعود در سطح بالایی باشند اما نبود امکانات و حمایت مالی در افت روحیه و نتیجه گرفتن آنها تاثیر می گذارد.
صمدیان افزود: مسئولان همدان و بویژه شورای شهر بصورت گفتاری از تیم حمایت می کنند که انتظار داریم این گفتار آنها به عمل تبدیل و انگیزه تیم برای صعود افزایش یابد.
وی بیان کرد: تیم شهرداری همدان در گروه سختی قرار دارد و برای صعود باید بستر مناسب برای موفقیت این تیم فراهم شود.
ایرانجوان با این تساوی با 6 امتیاز در رده دوازدهم جدول باقی ماند و شهرداری همدان نیز با این تساوی رتبه یازدهمی خود را حفظ کرد.
ایرانجوان در هفته یازدهم بازی ها به مصاف کاسپین قزوین می رود و شهرداری همدان نیز با آوالان کامیاران دیدار می کند.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.