به گزارش ایرنا، مهدی تارتار پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان افزود: بازی مقابل تیمی که ثبات و ساختار خوبی از لحاظ باشگاهی دارد، آسان نیست.
وی یادآور شد: تیم پارس جنوبی به خصوص در خانه نتیجه های خوبی گرفته و تیم‌های توانمندی را متوقف کرده‌ است.
تارتار ادامه داد: مقابل استاد خودم 'مجید جلالی' انگیز دارم و می‌خواهم نشان دهم در مدتی که افتخار شاگردی او را داشتم شاگرد خوبی بودم.
وی گفت: ما به دنبال سه امتیاز این مسابقه هستیم و ارزش این مسابقه و پیروزی در آن، بیش از سه امتیاز است زیرا در صورت پیروزی با پیکان در جدول هم‌ امتیاز می شویم.
تارتار ادامه داد: با توجه به اینکه تیم پیکان در ضد حمله ها تیم بسیار خطرناکی است باید از همان ابتدای بازی فشار زیادی به تیم پیکان بیاوریم.
وی افزود: برای نتیجه گیری بهتر باید مراقب بازیکنان سرعتی تیم پیکان بود و هدف ما این است که با تمام احترام به این تیم ، کار را در نیمه اول تمام کرد.
تارتار با بیان اینکه تیم پارس جنوبی امسال و سال گذشته صدمه های زیادی از اشتباه های داوری خورده گفت: اگر حقی داریم، داوران به ما بدهند و انتظار نداریم حق تیم دیگری را به ما بدهند.
وی در ارتباط با رایگان شدن تماشای این مسابقه برای هواداران اظهار داشت: امید می رود با توجه به تغییر و تحولاتی که در راس مدیریت پارس جنوبی ایجاد شده مشکلات مالی تیم حل شود.
تارتار افزود: با توجه به شکستی که هفته گذشته با ناداوری متحمل شدیم، امید می رود تماشاگران برای حمایت از تیم به عنوان یار دوازدهم یار و یاور ما باشند و با حضور خود انگیزه بازیکنان را دوچندان کنند.
وی تاکید کرد: هواداران شرایط را درک کنند و اجازه ندهند این سرمایه استان در لیگ برتر از بین برود.
تیم های پارس جنوبی جم و پیکان تهران در قالب رقابت های هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور فردا جمعه راس ساعت 15:30 در ورزشگاه تختی جم به مصاف یکدیگر می روند.
7212/6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.