به گزارش ایرنا، عبدالله نجفی روز دوشنبه در نشست فعالان رسانه ای پیرامون برگزاری چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان بوشهر افزود: توسعه، تعمیق و نهادینه ‌سازی گفتمان انقلاب اسلامی، ایجاد زمینه ای برای هم ‌افزایی و ارتباط بیشتر فعالان رسانه، کمک به افزایش کیفی آثار منتشر شده در رسانه ها، حساس کردن مسئولان برای حل معضلات، تجلیل و تقدیر از فعالان رسانه از اهداف جشنواره ابوذر است.
وی بیان کرد: مبارزه با آسیب های اجتماعی، بسیج و حوزه های اقدام، اقتصاد مقاومتی، مسائل صنفی خبرنگاری، مقاومت و دفـاع مقدس، خدمات اجتماعی محرومیت زدایی، مبارزه با آسیب های اجتماعی، بصیرت و دشـمن شــناسی از موضوعات کشوری جشنواره و مصرف بهینه برق، سازگاری با کم آبی و اخلاق و حقوق شهروندی از موضوع های استانی جشنواره ابوذر است.
نجفی ادامه داد: جشنواره رسانه ای ابوذر در قالب تیتر، خبر، گزارش، یادداشت، عکس، گرافیک، کاریکاتور، موشن گرافی، مستند، فیلم اجرا می شود و علاقه مندان می توانند آثار مربوط به بازه زمانی 21 آذر 96 تا 21 آذر 97 خود را به ایمیل دبیرخانه جشنواره رسانه ای ابوذر ارسال کنند.
وی اضافه کرد: هر شرکت کننده می تواند در 2 قالب و در هر قالب سه اثر به دبیرخانه جشنواره به آدرس ایمیل
abouzar.festival@gmail.com ارسال کند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز به شماره همراه 09300118151 تماس حاصل نموده و یا به صفحه اینستاگرام abouzar.festival مراجعه کنند.
مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندر بوشهر نیز به اهمیت برگزاری جشنواره اشاره کرد و افزود: با توجه به تاثیرگذاری و نقش آفرینی مثبت این جشنواره در فضای رسانه های استان و به تبع آن فضای عمومی امسال نیز همچون سال های گذشته در این رویداد رسانه ای فرهنگی مشارکت کرده و از آن حمایت می کنیم.
فاطمه صفری زاده ادامه داد: با نگاهی به موضوع های استانی جشنواره متوجه می شویم که نیازسنجی و مطالعه برای ایفای نقش رسانه ها در مسیر حل معضلات استان انجام و سپس این موضوع های انتخاب شده است.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.