به گزارش ایرنا، در این دیدار که در استادیوم تختی شهر جم برگزار شد، 2 تیم پس از 90 دقیقه تلاش به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند.
در دقیقه 13 این دیدار محمد نوری بازیکن تیم پارس جنوبی جم با پاسی که از جناج راست زمین توسط حسین پور امینی برای وی ارسال شد توپ را به زیر طاق دروازه حریف فرستاد.
اکبر ایمانی تیم صنعت نفت در دقیقه 27 بازی با ضربه ایستگاهی گل تساوی را دور از دستان گوهری وارد دروازه پارس جنوبی جم کرد.
در دقیقه 33 نیز با ارسال گودرزی برای محسن بنگر او توانست میان مدافعان آبادانی با ضربه سر براحتی دومین گل پارس جنوبی جم را وارد دروازه حریف کند.
اما در دقیقه 79 با پرتاب اوت بلند وفا هخامنش، رضا جبیره با ضربه سر گل تساوی صنعت نفت آبادان را به ثمر رساند تا این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر 2 خاتمه یابد.
قضاوت این دیدار را بیژن حیدری به همراه کمک های خود حسن انتظاری و مهدی شفیعی برعهده داشت.
با این تساوی پارس جنوبی جم 13 امتیازی شد و جایگاه هشتمی خود را در جدول حفظ کرد.
صنعت نفت آبادان نیز با 10 امتیاز در رتبه دهم جدول باقی ماند.
در هفته یازدهم بازی ها پارس جنوبی جم با سپیدرود رشت دیدار می کند و صنعت نفت آبادان نیز به مصاف فولاد می رود.

بازیکنان پارس جنوبی جم در این بازی، احمد گوهری، مجتبی لطفی، محسن بنگر، سعید محمدی فرد، سید محمد ستاری، حسین پورامینی، نیما انتظاری، محمد نوری(85 محمد شادکام)، شهرام گودرزی(77 فرشید پاداش) ، مجید علیاری(67 سیدامیر میربزرگی) و ابراهیم صالحی با سرمربیگری مهدی تارتار بودند.
برای صنعت نفت آبادان شهاب گردان، وفا هخامنش، عقیل کعبی، حسین ساکی، سیروان قربانی، اکبر ایمانی، محمدرضا غبیشاوی(57 جاتان بوواریتو)، طالب ریکانی، جعفر سلمانی (80 حسین بغلانی)، میلاد جهانی و رضا جبیره با سرمربیگری پائولو سرجیو بازی کردند.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.