به گزارش ایرنا، اکرم پاپری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: محمد ابراهیم‌زاده معلم آبپخشی امروز بر اثر دود ناشی از آتش در آزمایشگاه مدرسه شهید امیری آب‌پخش دچار گازگرفتگی، بیهوش و بلافاصله به مرکز درمانی منتقل شد.
وی اظهار داشت: با تلاش کادر درمانی وضعیت عمومی این معلم مطلوب و امید می رود به زودی شاهد بهبودی کامل وی باشیم.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: عملیات سی‌پی‌آر معلم حادثه دیده مدرسه شهید امیری آبپخش که در اثر دود ناشی از آتش در آزمایشگاه دچار مشکل تنفسی و کاهش ضربان قلب شده بود با موفقیت انجام شد.
ماریا خویش‌دوست ادامه داد: این بیمار بعلت بسته شدن درب آزمایشگاه دچار خفگی و با علایم حیاتی بسیار پائینی به مرکز درمانی منتقل شده بود.
وی افزود: با تلاش تیم درمانی سطح هوشیاری این بیمار افزایش و با تثبیت سطح هوشیاری با آمبولانس به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید گنجی برازجان منتقل شد و در زمان حاضر سطح هوشیاری وی به بالاتر از 11 رسیده است.
محمد ابراهیم زاده معلم دبستان شهید امیری آبپخش صبح امروز دوشنبه در حین انجام آزمایش در آزمایشگاه مدرسه براثر واکنش ترکیبات شیمیایی با آتش روبرو شد که با ایثارگری و هدایت دانش‌آموزان به بیرون آنان را نجات و خود براثر شدت دود دچار خفگی و بیهوش شد.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.