رئیس شبکه بهداشت و درمان آباده چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: این مرکز شامل درمانگاه قلب، اتاق عمل، اکوگرافی، اورژانس،CCU، ICU ، شصت و پنج تخت بستری و بخش داخلی قلب است و با راه اندازی بخش آنژیوگرافی کامل خواهد شد.
کامران مهدوی با بیان اینکه این مرکز یکی از موثرترین مراکز درمانی در شمال استان فارس است، افزود: ساخت این بیمارستان از سال 88 آغاز شد و بیش از 110میلیارد ریال در این بیمارستان هزینه شده است.
رئیس شورای خیرین سلامت آباده هم در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: خیرین سلامت شهرستان آباده 70 میلیارد ریال برای ساخت این بیمارستان کمک کرده اند.
ایرج فرخی با بیان اینکه با فعالیت این مرکز مردم شمال فارس برای پیگیری بیماری های قلبی خود دیگر نیازی به سفر به مرکز استان و شهرهای دیگر ندارند.
بیمارستان قلب آباده با مساحت سه هزار و ششصد و چهل متر مربع در سه طبقه ساخته شده است و با مجهز شدن آن به دستگاه آنژیو تمام جراحی های قلب دراین بیمارستان انجام می شود.
این بیمارستان از سراسر شمال فارس و استا نهای همجوار پذیرش دارد و در یکسال گذشته بیش از بیست هزار نفر از امکانات بستری و سراپایی این بیمارستان استفاده کرده اند.
آباده در 278 کیلومتری شمال شیراز است.
9864 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.