به گزارش ایرنا، علی پارسیده روز یکشنبه درنشست با استاندار بوشهر افزود: از این میزان یک میلیون مرسوله وارد و 700 هزار مرسوله پستی از استان خارج شده است.
وی اظهار داشت: برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی 2 پروژه پستی به نام سیماک ( سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور) و جی - نف (برای یکسان سازی نشانی ها) در استان بوشهر اجرا شده است.
پارسیده با بیان اینکه این طرح ها در 19 استان کشور در دست اجراست بیان کرد: طرح های پستی سیماک و جی نف یک زیرساخت نرم‌افزاری دانش ‌بنیان، یکپارچه و جامع برای مدیریت بهینه امور املاک و روان سازی و سرعت بخشی کارهای مقدماتی سرمایه‌گذاری و شکل‌گیری فعالیت‌های اقتصادی است.
وی بیان کرد: در نیمه دوم امسال کارگاه‌های آموزشی مربوط به این 2 طرح یاد شده در استان بوشهر برگزار می شود.
مدیرکل پست استان بوشهر گفت: در زمان حاضر 246 واحد پستی دولتی و خصوصی با 300 نفر نیروی انسانی شامل 150 نیروی دولتی و 150 نیروی بخش خصوصی در استان فعال است.
وی با بیان اینکه تقویت بخش تجارت الکترونیک در اولویت کاری اداره کل پست است، اظهار داشت: از شهرداری‌های استان انتظار می رود در ساماندهی و نصب پلاک‌های پستی با اداره کل پست استان همکاری کنند.
استاندار بوشهر گفت: برای توجه و استفاده بیشتر مردم از خدمات پستی باید اطلاع رسانی و اعتمادسازی بیشتری از خدمات پستی در استان انجام شود.
عبدالکریم گراوند اظهار داشت: یکی از وظایف مهم اداره کل پست، پلاک گذاری پستی در شهرهاست و این کار مهم باید با همکاری شهرداری‌ها و پیگیری اداره کل پست در شهرهای مختلف استان انجام شود.
وی بیان کرد:باتوجه به برنامه ‌ریزی های عمده برای توسعه و عمران شهری، پلاک گذاری و آدرس‌های دقیق پستی می‌ تواند به امر توسعه خدمات شهری کمک شایانی کند.
استاندار بوشهر اضافه کرد: برای توسعه و گسترش خدمات پستی در مراکز مختلف، تعامل پست با دستگاه‌های اجرایی استان یک ضرورت است تا دستگاه‌های اجرایی با خدمات مختلف پست آشنا شوند.
گراوند، در ارتباط با طرح‌های پستی در دست اجرا گفت: برای به هدف رسیدن این طرح‌ها باید اداره کل پست، پیگیری‌های جدی داشته باشد زیرا با پیگیری مستمر است که طرح ها به نتیجه می رسد.
استاندار بوشهر بیان کرد: برای توجه و استفاده بیشتر مردم از خدمات پستی در طرح این استان، باید اطلاع رسانی و اعتمادسازی بیشتری از خدمات پستی در استان انجام شود.
وی تاکید کرد: اداره کل پست استان بوشهر باید خدماتی را که می تواند به دستگاه های اجرایی ارائه دهد، به صورت برنامه ریزی شده به اطلاع آنها برساند تا از خدمات پست استفاده بیشتری ببرند.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.