به گزارش ایرنا، محمد نجفی روز جمعه در این آئین افزود: پرورش، کشف و رشد فوتبال به صورت علمی و از سن کودکی و نوجوانی از مهمترین برنامه های هیات فوتبال استان بوشهر است.
وی اظهار داشت: استان بوشهر در زمینه پرورش استعدادهای فوتبالی از استانهای برتر و فعال کشور است.
نجفی بیان کرد: امسال فستیوال مدرسه های فوتبال در رده سنی 12 سال در شهر بوشهر و در رده سنی 8 تا 10 سال به میزبانی مدرسه فوتبال ایرانجوان خورموج به عنوان یکی از برترین و فعال ترین مدرسه فوتبال استان در ورزشگاه تختی شهر خورموج برگزار شد.
وی اضافه کرد: باشگاه ایرانجوان خورموج با بیش از 55 سال فعالیت ورزشی یکی از قدیمی ترین و سازنده ترین باشگاههای فوتبال در استان بوشهر و جنوب کشور است که نقش مهمی در تربیت و پرورش استعدادهای فوتبالی داشته است.
مدیر مدرسه فوتبال ایرانجوان خورموج گفت: امسال فستیوال مدرسه های فوتبال با شرکت 10 مدرسه فوتبال و 18 تیم در 2 رده سنی زیر هشت و 10 سال از شهرستان های جم، دیلم، بوشهر، دشتی و دشتستان در ورزشگاه تختی شهر خورموج برگزار شد.
حامد منفرد افزود: در این فستیوال 240 فوتبال آموز شرکت دارند که در رده سنی هشت سال 24 مسابقه و در رده سنی 10 سال 25 مسابقه برگزار شد.
وی اضافه کرد: رقابت های فوتبال مدرسه های زیر 8 و 10 سال به صورت 7 نفره و در وقت های 15 دقیقه ای برگزار می شود و بر اساس قانون فیفا این مسابقه ها برد و باخت و قهرمان ندارد و بیشتر جنبه شور و نشاط برای جامعه هدف دارد.
در این آئین به 240 فوتبال آموز مدرسه های فوتبال شرکت کننده در این فستیوال لوح یادبود اهدا شد.
شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی با 40 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.