به گزارش ایرنا، فرهاد قلی نژاد روز سه شنبه در نشست هم اندیشی با سازمان های مردم نهاد استان بوشهر افزود: دوره های آموزشی دارای اهمیت و اولویت برای توانمند سازی بیش از پیش سمن ها از جمله آشنایی با قوانین و مقررات محیط زیستی است.
وی بیان کرد: همچنین با هماهنگی های صورت گرفته بزودی برای بررسی مشکلات مربوط به سمن ها و برطرف کردن موانع موجود با حضور نمایندگان سازمان های مردم نهاد استان بوشهر نشست های متعددی با مدیران مرتبط استانی از جمله مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری بوشهر برگزار می شود.
قلی نژاد ادامه داد: حفاظت از محیط زیست در آیین، فرهنگ و مذهب ما یک وظیفه همگانی و واجب به شمار می آید که در این ارتباط باید سمن های محیط زیستی بیش از پیش فعال شوند.
وی اظهارداشت: با بکارگیری امکانات کافی و لازم سخت افزاری ونرم افزاری و همراه و همگامی سمن های محیط زیستی باید برای پیشبرد اهداف بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت حفاظت محیط زیست برای تسریع روند دستیابی به توسعه پایدار در استان بوشهر تلاش کرد.
قلی نژاد افزود: درک محتوایی توسعه پایدار از اهمیت بالایی برخوردار است و برای نهادینه شدنش باید به طرح آمایش سرزمین و مصوبه های مرتبط با آن در این استان نگاه جدی تری صورت گیرد.
وی با تاکید بر ساماندهی معضلات مربوط به شهرستان عسلویه گفت: اکنون یکی از مهمترین مشکلات در این شهرستان نبود آزمایشگاه پایش است.
قلی نژاد اظهار داشت: در این ارتباط پیگیری و تلاش را برای ایجاد مجهزترین آزمایشگاه هوا در عسلویه آغاز کرده ایم.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.