به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز سه شنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر افزود: باید نظارت بر بازار جدی‌تر شود و اگر نظارت‌ها متوقف شود قیمت‌ها افزایش می‌یابد.
وی بیان کرد: بازرسی‌های سرزده و مشترک با همکاری تعزیرات حکومتی، بازرسی، اداره کل صنعت و معدن و تجارت، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های ذیربط باید به طور مکرر و منظم انجام و بویژه نظارت بر قیمت کالاهای اساسی با وسواس و دقت لازم انجام شود.
گراوند ادامه داد: در هفته گذشته و هفته جاری قیمت برخی اقلام کاهش یافته و جز در لبنیات و یکی دو قلم دیگر افزایش قیمتی نداشتیم.
وی در ارتباط با هزینه‌های بندری گفت: افزایش قیمت، خارج از نرخ مصوب به هیچ وجه نباید صورت گیرد و اداره بنادر باید این موارد را رعایت کند.
گراوند افزود: در صورت رعایت نکردن و افزایش تعرفه‌ها توسط اداره کل بنادر و دریانوردی تعزیرات حکومتی باید بصورت قانونی با این مهم برخورد کند.
وی تاکید کرد: همه مدیران و مسئولان باید به گونه‌ای عمل کنند که فشار کمتری روی مردم وارد شود.
استاندار بوشهر در ارتباط با سوخت شناورها گفت: از امروز مشکل سوخت لنج‌های سفاری برطرف شده و امیدواریم این مساله باعث بهبود وضعیت بازار شود.
گراوند گفت: فلسفه وجودی مسئولان، خدمت‌رسانی و جلب رضایت مردم است و همه باید دست به دست هم داده و با همه وجود درراستای رفاه و آسایش و آرامش مردم گام برداریم.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.