به گزارش ایرنا، حمیده ماحوزی روز سه شنبه در جمع خبرنگارن افزود: ٤٥٠ عکاس از سراسر ایران از تاریخ ٥ تا ١٩ مهرماه جاری آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که پس از بررسی اثرهای ارسالی ترابی بعنوان عکاس بوشهری موفق به راهیابی به جشنواره شد.
وی بیان کرد: هیات انتخاب جشنواره متشکل از خشایار فاضل کاشانی، سهیل زند آذر، پویا بیات و صابر قاضی پس از بررسی ٤٤ عکس به این جشنواره راه پیدا کرد.
ماحوزی افزود: عکاسان منتخب ٢٦ تا ٢٩ مهرماه در مدت چهار روز از بناهای تاریخی، جاذبه های گردشگری و صنایع دستی استان خراسان جنوبی عکاسی خواهند کرد.
وی گفت: داوری جشنواره ٣٠ مهرماه توسط داوران برجسته کشور اسحاق آقایی، محسن کابلی، امیر عنایتی، رضا خالدی انجام و آیین اختتامیه نیز عصر همان روز با حضور مقام های استانی خراسان جنوبی برگزار می شود.
ماحوزی یادآور شد: هدف از برگزاری این جشنواره آشنایی ایرانیان با فرهنگ و هنر و تمدن ریشه دار خراسان جنوبی، ایجاد مشارکت عام عکاسان در ثبت تصویری، معرفی هر چه بیشتر جاذبه های گردشگری، ترویج هویت فرهنگی، معرفی صنایع دستی و هنرهای سنتی استان خراسان جنوبی و کمک به جذب گردشگران داخلی و خارجی به این استان است.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.