به گزارش ایرنا، مجید خورشیدی روز دوشنبه در آیین آغاز سال تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر افزود: بیشتر اتفاق های انقلاب اسلامی از دانشگاه تهران و سایر دانشگاه های کشور رقم خورد.
وی تاکید کرد: بیشتر دانشگاه های کشور بدون کار ویژه مشخص دانشجویان را تربیت می کنند ولی دانشگاه فرهنگیان تنها مرکزی است که با کار ویژه مشخص اقدام به آموزش جوانان می کند.
خورشیدی بیان کرد: کارویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تربیت نسل آینده است و هرآنچه قرار است تا 20سال آینده اتفاق افتد با سرانگشت تدبیر دانشجو معلمان رقم می خورد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهرگفت: نسل آینده جامعه عصر ارتباطات است و اگر معلمان خود را به دانش روز و نیاز های این نسل مجهز نکنند، نمی توانند مسلط باشند.
وی برضرورت مسلط بودن معلمان به اطلاعات علمی به روز و اطلاعات عمومی درکنار سایر درس های دانشگاهی تاکید کرد.
این مقام مسئول گفت: هر قدر علم معلمان به روز باشد می توانند برای نسل آینده موثرتر باشند.
خورشیدی اضافه کرد: پیرو فرامین رهبرمعظم انقلاب اقدامات خوبی برای بالابردن سطح آموزش دانشگاهی در استان بوشهر درحال اجرا است و سهم 5.7 درصدی ورودی های دانشگاه های نوع اول با اقدامات خوب دانشگاه ها در آستانه 10 درصد قرار دارد.
دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر امسال 945 دانشجوی جدید در گرایش دبیری رشته های مختلف با ردیف و مجوز استخدام در این اداره کل جذب کرده است.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.