به گزارش حمید زارعی روز پنجشنبه در آئین آغاز بکار این کارگاه هنری در خورموج افزود: هنر در حکم یک زبان است و زبان بدیع عواطف و هیجان ها و منعکس کننده عمیق‌ ترین احساسات و ارواح پر تلاطم است.
وی یادآورشد: هنر سبب اتحاد و رابطه ‌دلبستگی عمیقی میان دسته های مختلف اجتماعی برقرار می سازد و احساساتی که در برابر آثار هنرمندان دست می‌ دهد یکی از موثرترین عوامل حیات خانوادگی و دوستی است.
زارعی اضافه کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی وظیفه خود می داند در کنار آموزش و پرورش به رشد علمی دانش آموزان کمک کند و در این راستا با دعوت از خانم سمیه غریبی که از هنرمندان نامی و تحصیل کرده گرافیک است کارگاه گرافیک و تصویر سازی برگزار شده است.
سمیه غریبی نیز گفت: کار تصویرگری تجسم تصویری یک موضوع برای نمایش بهتر فضای مطلب و در نهایت درک بهتر آن است که عناصر بصری را در قالبی زیبا ترکیب و عرضه کند.
کارشناس تصورسازی ادامه داد: تصویگر باید جامعه، تاریخ و ادبیات خود را بشناسد و هنر تصویرگری از شاخه هنرهای کاربردی است که برای بیان ایده‌ ها و ادراک خود از عناصر تجسمی به بهترین نحو سود می‌ جوید.
وی تصریح کرد: هنر نقش بسیار مهم و انکار ناپذیری در روند تکامل اجتماعی دارد .
غریبی ادامه داد: این کارگاه که در دو بخش پایه های اول گرافیک و پایه های دوم و سوم جداگانه برگزار شد تعداد ٣٠ نفر از هنرجویان رشته گرافیک شرکت داشتند.
شهرستان دشتی با 86 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.