محمدرضا انصاری روز سه شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: در 2 روز اخیر با تغییر جهت وزش باد به سمت شمالی میزان رطوبت استان بوشهر کاهش یافته که با متغیر شدن جهت وزش باد از فردا بطور مجدد شاهد افزایش رطوبت دراین استان خواهیم بود.
وی اضافه کرد: همچنین بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده تداوم وزش بادهای شمال غربی در روز جاری است.
انصاری گفت: پیش بینی می شود سرعت وزش این جریانات در ساعاتی از ظهر تا شب روی دریا و در قسمت های جنوبی استان بطور قابل ملاحظه ای افزوده و خلیج فارس نیز مواج و متلاطم شود.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در 24 ساعت آیده آسمان استان بوشهر صاف همراه با غبار محلی، در طول روز وزش باد و در برخی نقاط همراه با گردوغبار پیش بینی شده است.
وی افزود: در این مدت جهت وزش باد شمال غربی تا غربی در قسمت های شمالی و مرکزی استان با سرعت 8 تا30 پیش بینی شده که در ساعاتی از بعد از ظهر و شب گاهی تا 38 کیلومتر در ساعت می رسد.
انصاری افزود: جهت وزش باد قسمت های جنوبی استان نیز 12 تا 34 و در ساعت هایی از بعدازظهر و شب تا 48 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.
وی بیان کرد: ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی استان 30 تا 90 سانتی متر پیش بینی شده که در ساعت هایی از بعد از ظهر و شب تا 120 سانتی متر می رسد.
انصاری گفت: ارتفاع موج در سواحل جنوبی استان نیز 60 تا 120 پیش بینی شده که در ساعت هایی از بعد از ظهر و شب تا 180 سانتی متر افزایش می یابد.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.